miercuri, 6 februarie 2013

Concertul Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators~Impresii pro si contra,pareri de rau,intalniri de gradu' 0 si muzica de calitate


 *Inainte de a incepe postarea va anunt cu bucurie ca anuntul conform caruia nu mai puteam fi prezenta la concert din motive personale s-a anulat,acele probleme fiind rezolvate si biletul nevandut(nu m-a lasat inima)

Concertul Slash s-a incheiat si a...fost...ceva.

Ma rog,pana sa ajungem la evenimentul propriu-zis,voi rezerva cateva randuri de postare pentru a va spune cum am pierdut o mare parte din demnitatea ce ma defineste si 5 ore in aglomeratul Bucuresti pentru a pune mana pe un backstage pass(pe romaneasca alora de la Phoenix Enterteinment,ecuson de intrare).

Iesita din Bacau undeva la un 7 dimineata,drumul s-a impartit intre "cum ajung in culise si ce fac dupa",intrebari care,in mare parte nici nu m-au lasat sa ma bucur de concertul in sine.Dupa 4 ore am ajuns in Bucuresti si,cum a mai avut maicamea cate ceva de rezolvat,am putut ajunge la un  laptop de unde am facut rost de datele de contact ale celor de la Phoenix Entertainment,adresa,numar de telefon etc...Plina mai mult de dorinta de duce chestia asta pana la capat decat de speranta,am traversat Bucurestiul si am ajuns pe o strada parca uitata de lume,presarata cu camatari care,surprinzator,chiar daca nu aveau intentia de a ma ajuta,au dat cateva telefoane care m-au "dumirit".Acolo nu am gasit nimic si vrand sa merg direct la "sursa" pentru a fi sigura ca se rezolva fara complicatii,un telefon a fost ultma varianta la care as fi apelat si,vazand ca nu gasesc pe nimeni in gangul ala mi-am zis sa sun...la un numar la care,bineinteles nu a raspuns nimeni.Dupa ce am terminat tot periplul stantat cu un mare "fail",am hotarat sa mergem direct la Sala Palatului chiar daca era doar ora 3.Mi-am adunat nervii,zambetele 13,bunele maniere din dotare si m-am dus in spate sa vorbesc cu organizatorii.Am trecut de paznicul de jos,foarte dragut de altfel ca in final sa fiu "plasata" de la unu' mai cazut din pom ca altu',asa numitii "promoteri",parte din staff-ul lu' peste sarat.Primul nici nu stia pe ce planeta este,daramita evenimentul la care se afla si cea de-a doua,Andra pe numele ei(sper sa nu ma insel),ceva mai dezghetata mi-a explicat vreo 10 minute ca are o lista de invitati pe care trebuie sa o respecte si ca un mail trimis cu ceva timp inainte m-ar fi ajutat.Dupa ce am vazut cum sangele mi se umple cu umilinta,mi-am spus ca nu se mrita tot "walk of shame-ul" la care m-am supus singura si ca un backstage pass nu e un capat de lume.Iesita din nou afara si cu nervii inatinsi la maxim,am mai incercat odata,de data asta la directorul Salii Palatului,care,pe bune dreptate nu avea cum si de ce sa ma ajute.Simtind ca nenorocirea aia de "ecuson" se indeparteaza vizibil,am iesit mai mult in fuga din cladire,fuga pe care promit ca nu o voi mai repeta niciodata la un concert din Romania,unde,artistii apar cand si pe unde nu te astepti,la iesirea din cladire aproape daramandu-l pe Myles in ochii caruia,apropo,sa nu va uitati niciodata pentru ca riscati ori sa lesinati,ori sa fiti tampiti toata ziua,respectiv noaptea,m-a salutat,atat el cat si Todd si am iesit.De ce?De ce nu am fugit ca un fan disperat doritor,in cazul meu doritoare de un autograf eventual pe san?(am vazut ca e o moda sa te lauzi pe facebook ca in fata unora,oricine ar fi ei,ai facut ca o catea in calduri cu tatele pe afara pentru o semnatura.Cu ocazia asta le spun si lor.Fetelor,Slash,il iau pe Slash ca exemplu acum,a vazut mai multe tate la viata lui decat fire de par aveti voi in cap asa ca o pereche in plus nu ii va ramane cu nimic imprimata sub joben,mai ales o pereche aproape inexistenta,posesoarele de asa ceva avand in medie 14-17 ani)Pentru ca modul in care a fost spalata podeaua cu demnitatea mea ieri a fost unul peste media acceptata chiar si de mine,care,in cazuri "extreme" e destul de mare.Dupa ce am asteptat 3 ore jumate infernale in masina pentru a se face accesul in sala,in sfarsit m-am vazut intrata.Mi-am ocupat locul,unul mai bun decat ma asteptam si m-am dus sus unde aveau bilete Alex Szollo caruia ii multumesc din nou pentru pandantivul cu Appetite for Destruction si Andrei Schiopu,zis si Puta care nu m-a enervat cu prezenta lui atat de mult incat sa-l arunc peste "parleaz":)).

Voi trece fugitiv peste prestatia celor de la Byron care au cantat un numar maxim de 5 melodii,care,surprinzator,mi s-au parut chiar bune chiar daca reactia publicului atunci cand solistul ne cerea sa cantam a fost una egala cu 0.Dupa cateva alte minute de muzia de duzina livrata prin boxe(singura melodia buna dintre "momente" a fost "Back in Black" de la AC/DC)si testari de sunet,concertul a inceput cu toata lumea in picioare,evident,pe melodia "Halo".Chiar daca mi-am propus sa notez/tin minte tracklist-ul,datorita oboselii,suparari cauzate de esecul mai mult decat evident de peste zi si a agitatiei din jurul meu(nu neaparat de peste tot,singura miscare pe care a fauct-o tipa din stanga mea fiind un stranut)acest lucru nu a mai fost posibil.Despre prestatia fiecarui membru in parte sau a lor ca trupa nu se poate discuta,fiind o masina bine unsa care fac treaba buna de fiecare data,nu fac diferente intre concerte,tari,fani,exact cum trebuie sa faca un artist adevarat.Concertul a durat peste doua ore,timp in care am auzit atat cantece de pe Apocalyptic Love cat si "Civil War","Starlight","Back from Cali","Ghost","Welcome to the jungle","Paradise City","Aweet Child O'Mine","Nightrain","Watch this","Dr. Alibi","Slither","Rocket Queen" si "Starlight" iar cele de pe album fiind "Halo","Anastacia","Bad Rain","Not for me","One last thrill","Standing in the sun" si "You're a lie"(imi pare rau daca am omis vreun cantec).
Au avut grija sa isi faca momentul,in asa fel incat sa ne dea palpitatiile cu care eram obisnuiti deja,iesind de pe scena dar revenind in cateva momente cantand "Welcome to the jungle" si "Paradise city",moment in care a avut loc explodia de confetti.A dracu',explozie,aveam de alea si-n bocanci:)).

Avand in vedere ca deja am scris prea putin despre concertul in sine,despre care,pana la urma nu ai ce comenta,fiecare dintre ei fiind muzicieni desavarsiti gata sa faca show si pe un camp,niste randuri in plus in care vorbesc despre organizarea de rahat,prezenta unor fete mai mult decat dubioase,maimute imbracate la costum(cu ocazia asta am vazut pentru prima data asa numitele "garzi de corp" care stau in fata scenei imbracate in costum),un meet and greet transformat in cacealma si despre cum urasc Phoenix Entertainment din temelii ar fi de prisos.Dupa evenimentul in sine,mi-am calcat pentru a 15-a mia oara pe demnitate si m-am dus in spate,spunandu-mi ca fac ceva pe orice maimuta care mi-ar sta in cale.Cu paznicul de jos nu a fost o problema,ma mai vazuse deja de 18 ori in cursul zilei de ieri,pe scari in sus,insa,acolo unde se afla trupa erau plasati 5 oratanii cu asa-zisele priviri furioase.In timp ce puneam in aplicare toate psihologia combinata cu filozifie pe care o am in dotare pentru a-i convinge sa se dea dracu' la o parte ca nu omor si nu mananc pe nimeni,a aparut Myles cu care am putut schimba cateva cuvinte si chiar daca nu mai auzeam nimic,de vorbit inca mai vorbeam cat de cat bine.Restul trupei era undeva in spate,dar Todd mi-a facut un semn pentru ca purtam un tricou cu Ramones pe care,chiar daca nu l-a purtat pe scena,il avea  in culise.

Mai jos am facut o lista cu lucruri pro si contra legate de organizare/concert in sine(nu prestatie,aia e mereu de nota 25)si de ziua de ieri cu tot ce tine de concert:

Contra:

-Nimeni nu stia nimic,nimeni nu vedea nimic,nimeni nu spunea nimic."Staff-ul" era cazut din copac si persoanele care purtau ecusoane pe care scria "Promoter" aratau ca oamenii strazii
-Nu cred ca intra la "contra" dar ma intriga:Daca esti blonda si iti trece procu' calare pe cal printre picioare,poti sta 2 ore jumate in culise
-Chiar daca "nu mai puteau adauga pe nimeni pe lista de invitati",5 persoane au fost bagate in culise doar pentru ca a venit cineva si le-a dat cate un ecuson.
-In tot Bucurestiul nu a fost pus nici macar un afis care sa anunte concertul
-Posterul de pe Sala Palatului pentru concertul Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators a fost pus langa cel care anunta concertul lui Stefan Banica Jr.
-Chiar daca atunci cand au auzit de promovare contra unui backstage pass(lucru care nu s-ar fi intamplat niciodata)li s-a luminat fata,lipsa "pilelor"(pe care mi le-ar fi putut fruniza maicamea dar am refuzat)a facut acest lucru imposibil
-Mai mult de jumatate din public,a intrat la concert cu mancare
-Mai mult de jumatate din "reprezentantele sexului frumos" din sala au tinut mortis sa-si arate toate partile mai mult sau mai putin scarboase pentru a atrage atentia si un accept in culise
-Bineinteles ca accesul in sala s-a facut cu 40 de minute mai tarziu
-Pe langa fotografi si fanii din primul rand,in fata scenei erau prezenta niste persoane neautorizate


Pro: 

-Fara garzi de corp,carandu-si singuri bagajele,membri trupei au coborat dintr-o Dacia Duster a celor de la Nei Guard
-Sunt foarte deschisi cu fanii,inafara de legatura evidenta pe care o au cu ei de pe scena,atunci cand am iesit pe aceasi usa pe care ei au intrat,Myles si Todd m-au salutat fara sa zic eu nimic
-E mai mult random,dar Slash prefera chips-urile cu branza si vinul rosu inainte de concert
-Mi-a placut ca cei de la Byron au facut o treaba mult mai buna decat m-am asteptat,scurt si la obiect si au lasat scena "baietilor mai mari",dupa cum i-au numit chiar ei fara sa umple timpul de pomana
-Nu numai ca au cantat "Civil War",dar Slash a cantat-o la chitara sa verde cu grif dublu
-Dintre toate concertele sustinute,cred ca aici au aruncat cele mai multe pene de chitara,plus betele lui Brent
-Chiar daca se preconizeaza ca Sala palatului urmeaza sa fie daramata,aceasta nu a cedat inca
-Myles are o legatura fantastica cu publicul

PS 1:Andreea McKagan,poti sa-ti scoti unghia din gat,Duff nu si-a facut aparitia :))
PS 2:Mersi,baieti(Andrei,Alex)pentru companie.
PS 3:Andrei,vreau pozele pe care(daca)ai facut

4 comentarii:

  1. Doamne, cu cata usurinta spui ca te-ai intalnit cu Myles si ai mai si schimbat cateva vorbe cu el! In locul tau eram in coma acum :))) Am un zambet tamp pe fata si imi bate inima numai cand citesc.
    Astept mai multe detalii despre concert(lasa ca te descos eu pe mess si aflu tot-tot) si desigur si despre 'marea intalnire' :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram atat de nervoasa pentru faptu' ca toate neterminatele cu ob-urile pe afara si extensii desprinse au intrat in culise incat,in prima faza nici nu mi-am dat seama ca e el,dupa ce l-am vazut pe Todd in spatele lui m-am dumirit ce se intampla.Mi-a zis "Hello,how are you?" si mi-a intins mana cu un zambet pe fata,abia atunci am avut un sentiment de semi-coma:))Si dupa concert eram asa de surda incat nu mi-am dat seama prea mult ce a zis.Da' mai conteaza?era el:))

      Ștergere
  2. Cu placere pentru companie(a fost o onoare:D:))) si o sa ti le dau dar nu se vad deloc bine. Filmarile sunt mai ok, aproape se aud:)) Si stai putin, cand ai zis ca ti-a facut Myles Kennedy cu mana nu am crezut ca ti-a atins si mana si ca ti-a vorbit:)) Eu unul am fost un pic dezamagit ca nu a cantat Patience si Godfather Theme, dar in rest nu am ce spune, au fost geniali si Slash a fost mai energic decat de obicei. Si mi-a placut mai ales cand l-a prezentat pe Myles:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Datorita faptului ca nu am reusit sa ajung in culise pentru a indeplinii o pormisiune(si nu din cauza mea ci din cauza unor aschilopati de la Phoenix Entertainment),pana sa ajung sa vorbesc cu voi,moment in care trebuia sa am pe fata zambetu'specific,putea sa vina si Slash sa-mi intainda mana ca nu-mi dadeam seama cine e si cea vrea de la mine.Da,intra-devar era sa-i sparg capu' lu''Myles cu usa si omu'in loc sa ma injure m-a salutat:))
      Si oricum,asta cu usa a fost inainte de concert,dupa aia am mai stat putin in parcare si m-am dus din nou in spate si atunci am "vorbit" ceva mai mult,ma rog,eu ma uitam ca nu mai auzeam nimic:))

      La Patience inca mai aveam o speranta,dar nu cred ca au cantat/vor canta Godfather Theme in vreun concert din turneul european.

      Ștergere