vineri, 9 martie 2012

Daca ar fi sa fac un blog nou,acela ar fi despre wrestling


Si uite ca am facut-o!
La indemnul unui prieten am inceput de 2 zile sa ma gandesc tot mai tare la un blog cu si despre wrestling,prima si cea mai arzatoare pasiune a mea.
Dupa 3 bloguri de acest gen nereusite si un program mai mult decat incarcat pe care si asa nu il respect pe WarN'Riot(aici vine si promisiunea)mi-am dat seama ca aceasta flacara,pasiunea mea pentru wrestling va sta mereu aprinsa.
Poate va veni ziua in care va voi povestii cum mi-a schimbat acesta viata...
Mi-am dat seama ca daca am reusit sa strang 90.000 de nebuni care sa imi impartaseasca parerile aici o pot face si cu wrestling'ul,daca am gasit un numar imens de oameni care sa imi impartaseasca gusturile muzicale,voi intalnii oameni care sa imi impartaseasca si aceasta pasiune.Si daca am invatat ceva de cand sunt blogger acel ceva este ca "niciodata nu ai vazut prea mult".
Acestea fiind zise,va invit pe noul meu blog(existenta acestuia nu va modifica in niciun fel desfasurarea normala WarN'Riot).

http://theworldmeetsthewrestling.blogspot.com/

Si...pagina de facebook a acestuia:

http://www.facebook.com/TheWorldMeetsTheWrestling

2 comentarii: