sâmbătă, 19 mai 2012

Hey! Teachers! Leave them kids alone!

Inca de prima data cand am calcat in curtea scolii aleia blestemate stiam ca acolo se intampla chestii necurate,si daca acu' 8 ani cand eram micuta si nu stiam cat cacat pot manca unii am zis ca "hai,merge",acum trebuie sa trag sacu' cu rahat dupa mine pana la sfarsit,mai exact examenele.

Si dupa aceasta introducere "moale" putem trece la subiect.
Probabil va intrebati de ce nu mai postez,motivul probabil l-ati inteles,dar pentru cei care sunt in aceasi situatie ca mine si implora toata saptamana la o zi libera pe care in final o toaca fara un motiv cert va mai explic odata.Am intrat in cea mai de rahat perioada a ultimilor 8 ani si va spun cu mana pe inima ca in viata mea n-am invatat atat cat am invatat acum(si inca mai am).Mai ales anul scolar care mai are putin si se incheie l-am impartit in bloguri si per total 3 teme,motiv pentru ca media mi-a scazut considerabil,lucru cu care nu ma mandresc si pe care incerc sa-l remediez pe ultimii 3,2 metri inainte de intrarea la liceu.
In concluzie,imi cer scuze pentru absenta mea inca nedefintia de pe blog,probabil voi mai putea posta doar in zilele de sambata.Imi voi intra in ritmul cu care v-am obisnuit,insa imediat dupa examene,respectiv 27 Iunie.Pana atunci rugati-va pentru mine.

Elevi de clasa a 8-a,fiti tari!

11 comentarii:

  1. Las' că scapi de examene şi vine vacanţa, don't worry ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu cedez nervos e bine:))
      Tu ai scapat de ele?

      Ștergere
    2. Credeam ca ai scapat de perioad sta nebuna,aveam nevoie de niste "sfaturi":))

      Ștergere
  2. Spor la invatat (copiat)! Pana atunci sa nascocesti o idee buna pt ceva post!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi ca daca era vorba de copiat aveam nevoie de aceasta "pauza"?Sa ce,sa-mi fac 3000 de copiute care eventual sa mi le bag in gura si sa mai scot cate una cand am nevoie...
      (Dark sarcasm in the classroom)

      Ștergere
  3. Maverick,nu prea se poate copia.E primul an in care se pun camere de filmat si la noi la examen.Un prof supraveghetor nu-si risca slujba pentru a lasa un elev sa copieze.Asa ca aici suntem din nou dezavantajati.

    Hai noroc si celorlalti care trec prin perioada asta de cacat si bafta si tie,Anais.Sper sa reusesti sa-ti indrepti media.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi ca ma faci de rahat asa,in fata lumii:)))

      Ștergere
    2. Tu esti cea care a spus ca trebuie sa-ti indrepti media :))

      Ștergere
    3. Da,da eram o discutie "intre suriori",nu tre' sa ma tradezi,femeie:))

      Ștergere