sâmbătă, 29 octombrie 2011

Mesaj de interes public:

De cateva zile in coace se intampla ceva cel putin dubios cu reteaua(blogger'ul)doar la mine(se pare).
WarN'Riot nu mai figureaza ca activ in arhiva altor bloguri,cele care m-au bagat la blogroll,da,stiu,am mai scris despre asta deja doar ca pana nu voi gasii o solutie ma voi tot repeta.
Colegii mei de breasla figureaza ca activi pe blogul meu,eu apar ca si cum nu as mai fi postat ceva de o saptamana...la fel si la mine in tabloul de bord.

Acum,ce va rog,pe toti cei care ma aveti in "blogroll" e sa ma scoateti pentru o vreme (2-3 zile) pana cand public urmatoare postare,deja am dat un "refresh" blogului,dar vad ca nu functioneaza...sper ca toti cei despre care vorbesc sa vedeti aceasta postare si sa imi indepliniti cerinta mai mult decat modesta.
Dupa 2-3 zile ma veti baga din nou in lista...vreau sa vad daca va fi o schimbare,ceva,orice...

Multumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu