sâmbătă, 3 decembrie 2011

Crude,Rocked and Tattoo'd:Slash

Tatuajele au fost unul dintre punctele forte ale membrilor trupei Guns N'Roses si inca de cand am inceput aceasta rubrica am spus ca mi-ar fi placut sa fac o editie speciala dedicata acestui grup,dar cum suntem deja in a 3'a zi dintr-o noua luna,ceea ce inseamna un nou capitol in arhiva cu posteri,un capitol cu care inchei anul si vreau sa fie cat mai "colorat" mi se pare mai convenabil sa iau fiecare membru in parte.
Cele mai multe dintre ele au devenit adevarate simboluri ale "dezmatului",altele au doar o poveste interesanta mai putin cunoscuta si celelalte sunt probabil facute la betie,oricum fiecare dintre ele au ceva special.
Astazi ne indreptam atentia catre chitaritul trupei,Slash,un simbol al "nebuniei" si al parului mare,reprezentatntul perfect al anilor '80,primele doua tatuaje au devenit unele dintre cele mai cunoscute desene din istoria rock'ului,cele facute dupa Guns N'Roses sau dupa perioada de nebunie propiu-zisa sunt inca necunoscute pentru multi.
Astazi voi incerca pe cat posibil sa va dezvalui povestea tatuajelor lui Slash:





A devenit una dintre cele mai cunoscute imagini pentru promovarea lui Slash,ca o infatisare a propiului chip,a propiei nebunii alturata cu un trandafir,imaginea integral fiind transformata intr-un chip feminin ub care a fost cris "Slash",ca un fel de semnatura,cum se semneaza tablourile celebre de obicei,ce exprima sexualitate este un adevarat simbol,cu siguranta unul dintre cele mai cunoscute tatuaje.




Sunt o multime de povesti in legatura cu cel de'al doilea tatuaj,desenul este evident un tribut adus trupei ce l-a consacrat,tatuaje de acest gen avand fiecare membru al trupei(cu exceptia lui Izzy),dar cum ramane cu literele scrise sub el "D.T.U.D",varianta cea mai cunoscuta pentru aceasta abreviere ramane "Drink 'Till U Drop",de asemenea o infatisare a vietii in trupa.




Si daca ar fi sa le luam intr-o ordine cat de cat cronologica,aceasta ar fi,primele doua au fost cele mentionate,a urmat cel de pe umarul drept cu buzele si tigara,numele fiului sau,London tatuat pe spate si Cash pe abdomen(nu am gasit poze),se spune ca simbolul dolarului de pe gat nu reprezinta arhi-cunoscutul semn al monedei ci o combinatie intre "S" si "P",initialele lui si ale sotiei,Perla,urmat de logo'ul Slash's Snakepit de pe umarul stang si chestia aia din mijlocul spatelui careia nu i-am gasit inca o definitie coerenta. In biografia sa apar o serie de poze ce nu se gasesc pe interenet (pe care nu le-am gasit eu,cel putin) cu inca doua tatuaje,unul pe piciorul drept ce reprezinta un trandafir si unul reprezentand un sarpe sub abdoment in partea dreapta.


Ultimele reprezentatii artistice permanente pe care le poarta sunt un trandafir pe antebratul stang si coperta primului si cel mai de succes album Velvet Revolver,Contraband,pe antebratul drept.

Multi inca nu stiu de existenta celor 2 tatuaje din "partile mai putin expuse" ,cel din partea de jos a piciorului fiind facut dupa perioada GN'R cand aparea deseori pe scena sau in videoclip'uri in boxeri,eu am aflat de existenta lor dupa ce am citit si privit cu incantare imaginile din biografia sa lansata acum 4 ani.
Oricat de clare sau mediatizate ar fi anumite informatii din viata celebritatilor,mai ales legate de desenele eterne pe care le poarta,pot fi denigrate cu o simpla afirmatie venita de oriunde,povestile ce stau in spatele tatuajelor fiind in totdeauna speciale,dupa parerea mea,asa ca nimeni nu se poate exprima cu certitudine in legatura cu aceastea.

1.Care credeti ca este cel mai reusit tatuaj al lui Slash?
2.Credeti ca mai are si altele,inca necunoscute de catre publicul larg?
3.V-ati face un tatuaj care sa exprime numele sau poza unuia din membri familiei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu