marți, 20 decembrie 2011

Nu stiu de ce,dar o fac!

Eu m-am saturat,voi v-ati saturat,noi ne-am saturat de a auzi scuzele mele tampite precedate de o lipsa anosta.
Ei la naiba,cu motiv sau fara am lipsit si mi-a fost dor de voi,de a scrie de a mi-o baga in fata tuturor,chiar imi era dor de acest sentiment,e o traire aparte atunci cand dai click pe "publicati postare" si stii ca butonul portocaliu deschide portalul catre mai multe reactii,critici,felicitari.Bloggeri stiu de ce!
Nu stiu pe cat luati voi vacanta,dar stiu sigur ca noi mai avem de asteptat pana vineri,asteptare care se va sfarsii,maine fiind ultima zi in care mai dau pe la scoala.
Cele 8 ore care le petrec in afara casei fiind imposibile pentru procesul meu creativ,vedeti cate fac eu pentru voi?:))
Postare de cateva randuri,abia a inceput sa se miste cursorul din dreptul paginii,fiind doar informativa nu vad de ce ar fi mai lunga.
Acestea fiind spuse,v-am lasat cu promisiunea ca veti avea niste sarbatori speciale alaturi de mine,ca deh,bloggeri nu beau cu scriu de Craciun viata...viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu