marți, 19 februarie 2013

Logos Part.II

In urma celor aproape 10.000 vizualizari dobandite la prima si initial ultima parte din seria "Logos",mi-am spus ca un "test" ar fi bine venit.Vazand ca numarul vizualizarilor a scazut considerabil in ultima vreme,o astfel de verificare a venit la momentul potrivit pentru a-mi da seama daca WarN'Riot s-a degradat in asemenea hal sau daca e un grup de paduchi care danseaza step pe statisticile mele.Chiar daca prima postare de acest gen a fost publicata pe 26 Martie 2011 si a strans pana acum 9.478 vizualizari devenind cea mai vizualizata postare de pe blog si propulsand WarN'Riot pe prima pagina cu imagini ce rezulta in urma cautarii "Guns N'Roses logo","Alice Cooper logo","Bon Jovi logo" sau "Green Day logo" pe Google,mi-am spus ca o continuare este binevenita oricand si nu neaparat pentru a creste nuamrul de cititori considerabil ci pentru a vedea daca minunea se mai poate produce odata,cum ar zice 9GAG-eri,Yeah,science,bitch!

Acestea fiind spuse,va las cu o lista de 50 logo-uri din industria muzicala de calitate si cu promisiunea ca va urma si o a III-a parte.






















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu