duminică, 7 iulie 2013

Sondaj:Noua descriere a profilului de blogger

Daca tot sunt setata pe modul "expresii de grupa pregatitoare",mi-am spus ca macar descrierea profilului de blogger sa sune ceva mai poetic,profesional,spuneti-i cum vreti.Si chiar daca nu e neaparat primul element care iti sare in ochi atunci cand intri pe un blog,cred ca o schimbare e bine venita.

Si cum nu schimb nimic legat de blog fara sa va intreb,am mai crescut numarul postarilor cu una sub forma de anunt-cerinta.Deci,care dintre cele 3 de mai jos urmeaza sa fie noua descriere?
Puteti vota raspunsul la aceasta intrebare in sondajul din dreapta paginii.

Varianta 1:
"Hai sa nu mai fim atat de descriptivi.As fi lasat rubrica aceasta libera,dar arata urat pe un blog unde 85% din "cititori"se multumesc doar cu pozele datorita textului prea mare.Sa spun unde si cand m-am nascut sigur nu intereseaza pe nimeni,sa spun cand,de ce si cum s-a nascut blogul de asemenea,nu cred ca va aprinde vreun fir al imaginatiei care sa conduca la o explozie.Si totusi scriu aceste randuri care se considera o descriere.Oh,hai,ai intrat pe un blog care se numeste "WarN'Riot",ecranul iti este inundat de o poza si un citat al unei legende muzicale saptamanal,ai logo-ul Rolling Stones pe fundal si in orice unghi ti-ai indrepta privirea,gasesti o imagine care te conduce catre ceva.Iar daca acel ceva nu se leaga in mintea ta si in momentul de fata te intrebi unde naiba esti uitandu-te speriat peste umar,mai bine te mai uitati odata la numele blogului.Nu,nici acum?Mai bine iesi pana poti."

Varianta 2:
"Mi-au trebuit doi ani jumatate sa invat sa scriu postarile,sa le modific,sa atasez poze,sa ascult muzica asa cum trebuie ascultata,sa o simt,sa o invatat si sa pot duce o discutie cu cineva din domeniu la bun sfarsit(cel putin asa imi place sa cred).Mi-a luat ceva timp si nu regret nimic.Am crescut un blog cu un fundal arhi-cunoscut(inca mai astept ziua in care ma va suna avocatul celor de la Rolling Stones sa-mi ceara drepturi de autor)din nimic si daca m-ati fi intrebat acum 2 ani ce inseamna WarN'Riot v-as fi spus "muzica buna si o incercare de combatere a prostiei".
Acum,avand in vedere ca blogspot.com vrea neaparat o descriere a blogului,ma voi rezuma,ca niciodata,la un singur cuvant;voi."

Varianta 3:
"Credeam ca neastamparatu' ala de 7 ani din mine care nu-mi da pace a inteles cu ce se mananca "maturitatea".Se pare ca nu...inca se incapataneaza sa scrie randuri infantile formate in medie de 90% din metafore care i se par interesante.Eh,asta e,dupa aproape 3 ani cred ca v-ati obisnuit cu totii.Acum ca am schimbat descrierea nu visati cu ochii atintiti catre "limbute" spre a-mi schimba stilul de scris,gandirea sau opiniile.AnaisC. a ramas aceasi,tot nu poarta fuste si tot nu scrie Metallica cu un singur "l".
Ii place sa creada,insa,ca a capatat experienta si vechimea necesara pentru a nu se mai considera "la inceput de drum"." 

Nu uitati sa alegeti urmatoare descriere a profilului meu de blogger la sondajul din dreapta paginii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu