vineri, 29 aprilie 2011

Bon Jovi la Bucuresti-Jon,Tico,David.Fara Richie.



Mi-a fost greu sa inghit gustul amar pe care il aveam in gura dupa ce am vazut ca unul din chitaristi mei favoriti nu va pasi,alaturi de trupa mea favorita pe plaiuri mioritice,niste plaiuri pe care,mai bine le tinem ascunse dar oricum Richie este un pion de baza in trupa Bon Jovi si inca nu se stie cine ii va lua locul.
Acum 3 ani,inainte de lansarea single'ului "Lost highway" Richie a mai fost internat intr-o clinica de dezalcoolizare dupa ce tatal lui a murit de cancer l-a plamani si divortul cu Heather Locklear.De asmenea acum este intrenat intr-o astfel de clinica si va fi inlocuit de altcineva in mai multe concerte din cadrul acestui turneu.Trupa a mai trecut prin multe probleme,aproape de a se destrama acum cativa ani buni dar au trecut epste si isi arata solidaritatea si azi,dupa 27 de ani ca trupa si declara:
"Suntem alaturi de Richie.El este si va ramane membru Bon Jovi"
Mie una imi este extrem de greu sa stiu,chiar daca nu am bilet,si posibil nu mai aveam ocazia sa cumpar unul sa stiu ca Richie nu va fi in Romania alaturi de trupa.Oricum ar fi,cu sau fara Bon Jovi inseamna Jon Bon Jovi,Tico Torres,David Bryans si nu in ultimul rand Richie Sambora,una dintre cele mai mari rock si una dintre cele mai buna din lume,nume mari si o cariera legendara.
Noi ii tinem pumni lui Richie si speram sa se faca bine!

3 comentarii:

  1. Of, dar nu imi vine sa cred. Refuz sa cred. Pai cine o sa il ajute pe Jon cu vocea? Cine o sa faca solo-urile? Hugh McDonald? :|

    RăspundețiȘtergere
  2. @Maverick
    Uite acum e singurul moment in care nu regret ca mi-am luat bilet la concert.Bon Jovi nu e fara Richie...oricum noi suntem cu inima alaturi de el si speram sa nu vedem o destramare a unei dintre cele mai bune trupe:-<

    RăspundețiȘtergere