duminică, 17 aprilie 2011

I love nature!

Nu stiu de voi dar mie imi place la nebunie sa stau pe camp:)).Sa respir(ma rog,pe langa gunoaie da respir)sa creez,sa desenez,sa tip si asa mai departe...
Nu sunt genu' de persoana care sa stea in aglomeratii,sa mearga la balciuri(parcuri de distractie,cum le-o mai zice in ziua de azi),care sa mearga la shopping(n-am mai trecut prin mall de vreo 2 ani,ma rog am mers acu' o luna sa-mi iau tricou cu AC/DC da asta e altceva:)))sau sa merg cu "gasca" intr-o cafenea,bar cum so mai numii.Cred ca e o gena a "rockerilor" sa fin liberi,mai aproape de cer,sa nu ne blocheze noxele gandirea limpede,sau manelele vecinului sa ne acapareze urechile purificate cu muzica buna,noua ne e mai bine pe un deal,o campie,podis,munte orice cu un petic de iarba si unde sa putem tipa fara sa ne bata gaboru' la usa.Bine,acum vorbesc in numele meu,care se simte cu placerea comuna sa-mi lase o reactie,poate iesim la un picnic:))
Si cum orice lucru frumos are partea lui neagra trebuie sa privim invers si sa ne gandim daca vecinu' o inchis maneaua' si so gandit si el la un picnic?Nu-i nimic,taranu' roman are o pilitica:
Mananca,fumeaza,bea,face orice pe un camp,aproape de strada.Frate,de ce te mai duci in fundu civilizatiei daca tot aproape de praf,noxe si injuraturile din trafic stai?Eu una nu stau la mai putin de 10 metri de strada,si cu riscu' ca ma intorc cu febra musculara acasa ma urc pan' in varfu' dealului,oricat de inalt ar fi el,numa langa strada si tarani sa nu stau.Poate stiti sau nu,teritoriu' meu de supravietuire e orasul Bacau,o chestie mica,gri,mai mult lung de cat lat,plin de betoane,salamisti,cu niste strazi groaznice,murdare si pline de gropi,niste cetateni model(da,era sarcasm)si nu in ultimu; rand cu un primar de nota 10 care mi-o demolat parculetu' in care mi-am petrecut juma' decopilarie pentru nu stiu ce proiect maret(da,vor sa faca Madison Square Garden in parcu' mic din Bacau=)))da' ma rog...nu vorbim de neregulile comunitatii,ca ar fi o lista infernala ci va spun de superbele dealuri ce se intind de jur imprejur.Poate ati auzit de Magura,un satuc(din cate stiu eu e sat:-?)cu niste plaiui mioritice absolut superbe.However,a trecut si pe acolo ciobanu' de suburbie si si-a lasat ambalajele de...prezervative:|frate daca ti-o tragi pe camp macar strange evidentele.Nu,n-am spus-o eu ci am vazut-o zilele trecute,ma rog aia 2 metri nepoluati din varfu' dealului is refugiu meu chiar si in zilele ploioase.Stau de nebuna in varfu' dealului si astept cioara sa se gainateze pe caietu' meu,ei da comun mai scriu si eu un rand,2...poate v-ati prins ca am talent la scris:>,desenez,urlu fac orice lucru in ale 3-4 ore de liniste deplina in varfu' dealului.
Am scris aceste randuri pentru a nu va lasa singuri in agonia numita "inconstienta",poate sunteti noi in domeniul "ciudateniei" si vi se par ciudate schimbarile de comportament fata de cum erati inainte,ca doar nu v-ati nascut rockeri,nu?:|
Bine,noi ne numit rockeri,altii ne numesc hippie,pentru simplul fapt ca ne place pe dealuri,ascultam muzica buna,suntem diferiti si aducem a anii '60-'70.Eeei ash nu le place,sa nu se uite eu sunt mandra cu titulatura de hippie pe care mi-au dat-o niste manelari,odata in viata au nimerit-o:))
Noi suntem noi,suntem speciali si ne place pe dealuri,am zis!

10 comentarii:

  1. Uite, cu postul asta sunt de acord. XD
    Ma rog, 99,99%. Sunt rockerita si nu aduc deloc a anii '60-'70. Si, de fapt, probabil ca nici tu.
    Si, nici cine canta rock la ora actuala nu aduce a anii '60-'70.
    Oricum, adevarat post. Cel putin pentru unii dintre noi.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Roza
    Te-au furat extraterestrii si inlocuit?:|
    Esti de acord cu un post de'al meu?:|Socant...cel putin pentru mine:))
    Nu,nici eu nu aduc a anii '70,desi pe interior sunt.
    Ma bucur ca ai reusit sa intelegi un post de'al meu pe deplin:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, niste venusieni. Suntem rude si nu mai trecusem de mult pe acasa.
    Socant, mai mult sau mai putin.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Roza
    Si n-ai auds si tu niste amintiri,poze,suveniruri ceva?
    Rusine sa-ti fie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai am incercat, numai ca nu vor sa le fie descoperita identitatea si mi-au furat telefonul si aparatul foto:-L

    RăspundețiȘtergere
  6. Uita inca un lucru pe care il avem in comun. Si eu imi petrec timp lenevind prin natura dupa ce pedalez cateva ore:). Eu in schimb nu le am cu scrisul, desnatul, dar imi place sa ma intind pe spate si sa ma holb la nori (genial). Asa ma relaxeaza, nu stiu poate oi fi eu nebun, dar sunt un nebun care se uita la nori!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Maverick
    Si tu?:|
    Eu pandesc pana vad unu' cu forma mai ciudata si-l pun pe hartie:X

    RăspundețiȘtergere