joi, 14 aprilie 2011

Va multumesc!


Nu pentru 1000 de daca aceasta ci pentru 10.000.Da!
Am reusit si suntem cu 990.000 mai aproape de milion.Daca un sobolan a strans 500.000.000 strang si eu un amarat de milion:))
Nu este a nimenui altcuiva meritul decat al vostru ca cititi,va amuzati,apreciati,comentati ceea ce scriu eu in fiecare zi.E numai vina voastra ca aceasta revolutie prinde contur,iar atunci cand muzica buna si orice alta urma de incultura va fii starpita sau dominata tot datorita voua va fi.Inainte de a va mai ridica in slavi vreu sa fac o lista cu 4 dintre acesti 10.000 de revolutionari,cei din prima linie care si-au exprimat gandurile vis-a-vis de blogul,postarile,reactiile si tot ce am aberat eu pe aici!Oameni ce stiu ce este muzica buna si sunt sigura ca daca vine apocalipsa ei mor cu melodiile specifice in casti sau in boxe,ii stiu pe unii mai galagiosi:)),daca mai avem inca 100 ca ei facem istorie,deci multumiri speciale pentru:
ã
Wake of Saturday
Maverick
Marina
So...Keep going,dudes and never give up!
Poate v-ati dat seama sau nu ca nu renunt usor,iar cu oameni ca ei(sper sa fie mai multi pe viitor)chiar o sa reusim sa facem ceva aici.Momentan 10.000,cine stie poate intr-o buna zi lumea va asocia muzica buna cu WarN'Riot,poate ca vom lumina mintile batute de ceata trecerii anilor si poate(scuze,sigur)intr-o zi house'ul,mamelele,Justin Bieber si rap'ul vor fi ciuruiti:))
Stiti bine ca WarN'Riot a inceput ca un simplu blog pe care eram sigura ca o sa-l abandonez pana la a 3'a postare,uite ca nu e asa am trecut de 100,am trecut de 15 vizualizari si nu renunt acum,in niciun caz nu acum.Sper ca nici pe voi nu va va lovii incultura(de orice gen)si veti continua,muzica buna merita,adevarati artisti merita,rock'ul merita si manelistii merita sa cada intr-o prapastie.Da,iar m-am inversunat in timp ce deschideam sampania...tineti sticla pregatita ca aniversam si la 100.000 iar mai apoi la marele milion:))
Tin sa va mai multumesc inca odata si sa va informez ca Anais nu renunta asa usor si cu toti aia care s-au inselat ca voi face ceva cu "blogu' meu amarat de satanisti" eee na bagati'va unghia'n gat si minunati'va ca suntem 10.000 si ne mai facem!
Keep fighting!
Istoricul general al afişărilor de pagină
10.002

2 comentarii:

  1. Oaiiii!
    Felcitariii!!!
    Asta chiar ca merita o sampanie!
    http://1.bp.blogspot.com/_7Zw05y-CjZQ/S_T7MTCFTqI/AAAAAAAABNw/uhnkBfYFv_0/s400/sampanie.jpg

    Keep up the good work! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @a
    Multam frumos>:D<
    Eu desfacui una adevarata=))

    RăspundețiȘtergere