vineri, 24 iunie 2011

Hai,frate s-o dam pe ciumegeala


Stau si ma intreb in prostia mea cum ar fi ca toti sa aiba ghiulu' zilnic,adidasii care nu se mai numesc Puma ci "Mupa",burta de bere ce atarna respectabil peste nadragii poleiti cu ambalaj de ciocolata(am uitat cum ii zice) si mecla aia de constipat etern cu gandu' la babardeala,bani,pirande si Salam.
N-am mai avea pe cine sa facem manelari infecti si ei n-ar mai avea pe cine sa faca satanisti,spurcati,avorturi nereusite si...nu s-ar mai lasa cu paruiala aferenta(ma rog,in cazu' meu inca se mai termina cu paruiala:)))Sa nu mai fie strop de inteligenta,pe fiecare post TV sa fie Taraf TV(sau cum dracu' io zice),in magazinele de accesorii sa gasim doar giuluri,toti barbatii sa aiba burta de aia atrnanda pana la genunchi(damn:|) si toate femeile sa umble cu 17 fuste suprapuse cand afara is 75 de grade.Si daca toate lumea ar fi la fel,"satanistii" sau cocalari convinsi unde ar mai aparea conflictele?De unde s-ar mai auzii pe strada cand stai si tu linistit pe tron si citesti de baba violata de Ghita caruatru' "Baga mi-as p*la in gatu' ma-tii de f*tut facut la eprubeta baga mi-as p*la in gatu' tau."Whatever...nici daca as vrea sa vorbesc asa cum vorbesc astia si n-as putea.Oricum tot stau si ma gandesc cat ar rezista biata planeta daca greutatea s-ar dubla(ca deh,ati vazut voi manelar schilod?/:)N-ai burta si ghiul,nu esti de'a lor)si nivelul de inteligenta s-ar baga la 5 metri sub pamant de frica.Ar fi ceva sa fiu o mica creatura verde care sa urmareasca de undeva departe din galaxie "evolutia" planetei daca toti oamenii cu cat de putina minte si ratiune ar disparea si meteoritu' ar mai lasa in viata doar prostimea...ar fi foarte...dureros de vazut si in aceelasi timp interesant.Ar fi mai mult decat dureros de urmarit aceasta actiune de distrugere in masa...dar totusi.Voi ce credeti ca s-ar intampla daca...puf de odata toti astia cu un dram de creier ar disparea pe o insula feita de prostime,probabil undeva pe alta planeta unde s-au dus si cei mai mari care au plecat dintre noi inainte de vreme si am tine-o dintr-un party in alt party si am avea niste ecrane uriase pe care sa urmarim involutia planetei in aceasta situatie dezastroase de pe un sezlong cofortabil cu un pahar rece de Jack in mana si la o dusca cu Kurt,Freddie sau Elvis?...aaa hai ca macar de visat visez frumos:))
So...cum credeti ca ar involua planeta,in cat timp si...v-ati dori sa plecati intr-un loc retras,o insula mica,luxoasa de undeva Caraibe,orice:))numa noi drogatii ordinari sa avem un pic de liniste cu cei pe care ii admiram de o viata?Da,bine deja stiu raspunsu' la intreabrea asta da' am zis sa mai umplu' un rand. Ok,hai sa vedem raspunsu' la celelalte:))
Keep dreamin'!
And...first of all
Keep rockin'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu