vineri, 1 iulie 2011

Iulie,luna oficiala Bon Jovi!


Bine,nu pe mapamond dar la mine in cap si pe blog fac "ce vrea muschii mei".
Dupa 27 ani de cariera una dintre cele mai mari trupe din lume vin sa sustina un concert la noi in cocina(pardon,tara).Nici nu ma mir ca habar n-aveau unde e pe harta.Si mi-a placut declaratia lui Tico.
"Nu credeam ca mai exista vreo tara in care sa nu fi concertat."
Adica,mai pe romaneste habar n-aveau ca n-au fost niciodata in Romania.Nici nu-i condamn avand in vedere ca Romania e pe harta o chestie neinsemnata si desi sunt unele mai mici asta e de departe cea mai inutila.
Ma rog,ei vor vedea doar luxul hotelului,scena,lumea extaziata si vreme urata.Ma rog si aeroportu' si daca or sa sara romanii pe masina si pleaca bietii de ei cu geamuri sparte,rosti desumflate sau ma stiu eu nu ar fi foarte mare socul.Nu pentru noi,da' pentru iei bietii americani veniti de la lumea buna ar fi ceva mai mult decat socant.Da',na pentru ca-s baieti finuti o sa schineze un zambet ai mult decat fals in fata camerei.Eee na,asta e.Si uite frate cum iar cade prostia peste o alta postare de a mea si iar deviez de la subiect.Am si uitat ce vroiam sa zic:-?
Ma rog,in luna Iulie are loc primul loc Bon Jovi in Romania,in luna Iulie se incheie cel mai mare turneu Bon Jovi,in luna Iulie s-a nascut Richie(pe 11 mai exact) si mai gasesc eu date legate de luna Iulie care sa coincida cu trupa(chiar voi face o postare legat de asta:-?).
Nu prea multe si nu ma mai imbarlig prea tare.Spun doar ca luna Iulie este,cel putin pe WarN'Riot luna Bon Jovi.Am inceput 1 Iulie cu o postare legata de stare de sanatate a lui Jon(o operatie minora,care va fi dusa la capat cu succes) si o sa continuam cu mai multe postari legate de Bon Jovi luna asta decat in orice alta luna din an de acum,pe acest mic coltisor de blogosfera luna Iulie este luna oficiala Bon Jovi.Si o sa incerc sa omagiez una dintre cele mai mari trupe rock ale lumii pe cat posibil(inca nu am o idee da' imi vin mie pe parcurs:))).
So...ce ziceti va surade ideea de a face luna Iulie ca un tribut pentru una dintre cele mai mari trupe ale lumii?Bon Jovi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu