vineri, 1 iulie 2011

Jon Bon Jovi operat de urgenta!



Probabil ati aflat(sau nu)dar eu era sa ma oparesc cu ceaiu' cand o aud pe fufa aia de la KanalD cum ca Jon trebuie operat.
Ok,nu va ganditi la ce e mai rau,e doar o ruptura de ligament la picirul drept.In timpul concertului sustinut pe 17 Iunie in Helsinki.In timpul melodiei "Never say goodbye",Jon s-a trezit ca nu mai poate sa-si miste piciorul.

"Ploua,eu eram afara.N-a fost nimic brusc pur si simplu a cedat si s-a rupt.Din nefericire avem o spatamana libera iar medicul spune ca voi fi in forma pentru Istambul,8 zile mai tarziu.Nu mai pot sa dansez."A declarat Jon.
Ok,o luam metodic.Daca pe 8 Iulie au un concert la Istambul si totul merge bine(sa dea Dumnezeu sa nu-l apuce dansu' ca poate Doamne fereste se mai rupe ceva)pe 10 Iulie va fi ca si nou la Bucuresti si totul va fi ca la carte,nu?
Anyway...operatia va decurge bine si vor fi in forma maxima pentru Romania.
Eee na,se zbantuie un pic mai putin.Si ce?
Bineinteles,show'ul a continuat,ca doar...deh in veterani si nu cad asa usor.
Cum ziceam,probabil ati auzit de patanie(si daca nu ma insel am vazut si eu ceva pe net)da' parca e altceva cand ti-o zice fufa aia:)).Si daca tot am tras sperietura asta am zis sa va informez si pe voi cu gandu' ca or mai fii 2-3 care inca nu stiu incidentul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu