duminică, 10 iulie 2011

We're half way there!

Ii asteptam de 28 de ani,ma rog unii(cum e cazu' meu) doar de 3...ce sa-i faci am descoperit cam tarziu muzica buna...asta e.Da' mai da'o naibii,in seara asta e concertu',concertul anului,sustinut de una dintre cele mai amri trupe.Unii mergi,participa la minunatie si canta toate melodiile Bon jovi impreuna cu Jon,altii stau acasa si asteapta filmarile aferenta(poate nu filmezi,Maverick:))).Si avand in vedere ca este 10 Iulie(Doamne ce repede a venit:|)si maine este ziua lui Richie este de asteptat ca multimea sa ii cante "La multi ani" acestuia.Si o spun aici public si in premiera secolului ca sunt sigura ca trupa va face ceva...diferit la acest concert.La cat de bine a iesit cel din Istambul,in cazul in acre sunt prim data in tara noastra tind sa cred(sa ma rog,cel putin sper)ca vor face ceva ce n-au mai afcut in toti astia 28 de ani de cariera,si desi au varsta care o au fac niste show'uri extraordinare.Bine inteles ca primul post pe care am vazut o stire despre concertul din seara asta a fost Antena 1 si le-a iesit mai rpost ca niciodata.Cica:"Cu o cariera de 20 de ani."/:)Serios?Ma rog...si reporteru' lu' peste inteligent ca lemnu' face "Hi,Jon!".Adica,ba...omule il ai pe Bon Jovi in fata si tu ii zici "Hi!":|Ma rog...oi fi eu ceva mai inapoiata da' mie una mi se paretare dubios:)).Mai putin conteaza ce au afcut reporterii lu' peste si mai mult conteaza ditai' show de diseara,cel mai mare,mai bun,mai extraordinar de anu' asta.Enjoy the concert pentru cei care merg si tantalaii asa ca mine staaau si asteapta inregistrarile.

6 comentarii:

  1. Fac si eu parte din 'tantalaii' care stau acasa...Nu imi vine sa cred ca in timp ce scriu eu comentariul asta,ei poate canta una din piesele legendare 8->
    In fine,sunt deja destul de deprimata ca nu am putut ajunge...ma consolez doar cu DVD-ul de la concertul de la Madison Square Garden...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea
    Tre' sa facem un grup cu cretinii care au stat acasa cat Bon jovi afceau magie la mai putin de 400 km.Anyway...tot ec stiu e ca au incepu cu "Raise your hands" si avand in vedere ca o cunostiinta a fost acolo am aplicat un plan esuat in alta parte si m-a sunat:))Cantau Runaway(daca am auzit bine)...bine era o larma acolo ca....Ma rog,am vazut DVD'u ala de 7 ori de cate ori vrei sa ma mai uit la el?:|

    RăspundețiȘtergere
  3. @AnaisC eu acum ma duc sa fac unul pe Facebook


    *dupa 15 minute* :))

    Gata: http://www.facebook.com/event.php?eid=254308327917742&pending

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost atât de epic. Atât de minunat. Atât de mișto. Atât de mirific. Atât de magic. Atât de superb. Atât de perfect. Atât de genial. Atât de frumos. Atât de impresionant. Atât de mega-epic. Atât de spectaculos. Atât de... Bon Jovi !!!! A fost cea mai tare seară ever și cele mai minunate 3 ore din toată viața mea. BON JOVI RULES!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim
    Ohh te cred,am vazut ceva inregistrari,superb concertul,Jon arata extraordinar.
    Nu stiu daca o sa vezi mesajul asta dar daca il vezi te rog sa imi spui daca ai ceva filmari sau poze de la concert;)

    RăspundețiȘtergere