luni, 11 iulie 2011

Lectia de stil:Accesoriile:

Metalice(otel,argint sau o simpla tinichea:)),cum ar fi:catuse,tinte,curele,lanturi,inele,cercei etc,etc.Orice fel de "ornament" facut din materialul preferat al rockerilor dupa piele.
Sunt reprezntate cel mai bine in stilul glam si cu siguranta nu putem uita toate combinatiile metalice ce,odata plicate pe piele,puse pe ea,langa ea sau prin preajma ei arata extraordinar.Adeptii stilului glam au dat dovada de foarte multa inventivitate si originalitate cand au facut ale' mai misto combinatii de piele cu diferite ornamente metalice,si nu numai piele...pana mea orice material ar fi,ati inteles voi.
Sunt superbe,le ador,mai ales inelele,bratarile,catusele si lanturile la curea.Prima data cand am vazut aceasta "ciudatenie" numita catuse folosite la vestimentatie a fost la Vince Neil,mai exact la curea si asta a fost unul din motivele pentru care imi place Motley Crue(am zis-o asa ca simpla informatie:))).
Nu mai vorbim de alte trupe,precum KISS,de exemplu care au mai mult metal decat fire de par(sau nu:-?)Ce pot sa mai spun?Daca ati vazut macar o poza-2 cu "satanisti" stiti la ce mai refer si cu siguranta aveti acest gen de accesorii in garderoba(eu va asigur ca am:))).So...aveti?Si daca da,ce?:>

1.Alice Cooper:
Bratarile(in prima poza),chestia care cred ca tine loc de catarama asezata mai mult decat strategic iar in ultima lantisorul(ma rog,lantoiul:)))si acel ornament de la curea.Alice este unul dintre cele mai eligibile modele cand vine vorba de acesorii.Si stilul propiu,sangeros cu ghilotine,serpi,sange il ajuta sa fie...ei bine,sa fie el.

2.Axl Rose:
Si daca m-ar intreba cineva sa ii dau un exemplu' de accesorizat,pletos,tipator,nebun imbracat in stilul glam poti sa fi sigur ca as spune "Axl".Nu de alta da' blondu' are un simt stilistic al naibii de dezvoltat,stilul glam fiind unul din favoritele mele si ne arata cum un lacat,lant sau un simplu fermoar poate transforma radical o tinuta.


3.Ozzy Osbourne:
Nebun,"satanic",stil propiu ce odata cand il vezi te face sa strigi "Ozzz",cam asa arata o legenda.Si odata ce ai mancat un liliac(cica)si ai anii de exeprienta,albumele vandute si turneele sustinute de Ozzy in spate nu ai cum sa nu porti si accesoriile aferente,un stil propiu si aceea privire ec paralizeaza caprioare:)).Eu una nu mai stiu ce sa spun despre Ozzy,da raman fara replica in fata zeilor rock'ului,vina mea.


4.Cliff Burton:
Cliff,si nici unul dintre membri Metallica nu este neaparat un adept al stilului glam,stil care exploateaza cel mai bine metalul,fierul,otel,argint orice te "indoaie de sale":)) dar aceste inele sunt absolut superbe(am unul asemanator:X) si am zis sa nu ratez aceasta ocazie:).

5.Dee Snider:
Dee e acel gen de "Bad boy" care,chiar adca nu e o frumusete innascuta te face sa oftezi cand te gandesti la ce cariera,freza si Harley are.Eu una ii ador stilul,il ador pe el si nu stiu de ce dar parca stilul din Twisted Sister nu il prinde atat de bine pe act il prinde o jacheta de piele,niste lanturi,panatloni stramti,ciocate,ochelari de soare si o curea pe acre eu una o ador.


6.Duff McKagan:
In special curele si...dah cine naiba sta cu lantu'(la gat,ca doar nu la boxeri:-??)in piscina?Da,v-ati prins,Duff.Nu pot sa spun cat de mult imi place modul in care lasa nadragii sa cada in legea lor si dupa ce au alunecat vreo' 10-15 cm. pun o curea...asa tocmai la momentu' potrivit.


7.Eric Carr:
Pai nu?Doar a fost parte din trupa KISS.Odihneasca-se in pace!Nu ai cum sa nu recunosti un membru al acestei trupe chiar daca are o punga pe cap si nu ii se vede fata(care oricum nu e i se vede de vopsea:-J).Sunt cele mai usor de recunoscut personaje si...cum nu,treci la 2 metri pe langa ei si te inteapa.


8.Gene Simmons:
Logic:-??.Mai trebuie sa spun ceva?Nu,ca nici n-aveam de gand:))


9.Izzy Stradlin:
Intodeauna mi s-a parut ca este "baiatul bun" din GN'R si cand am avzut ce ochi de un verde puternic are mi s-a confirmat parerea.Niste ochi superbi,si daca face parte din Guns,evident un stil aparte,cel mai boem(dupa parerea mea) dintre cei 5 membri.Nu prea multe tinte,metal,curele si totusi cat trebuie:)).Bine,majoritatea sunt confectionate din alte materiale:).
P.S:In acestea intra si zgarda cainelui:))



10.Joan Jett:
Este una dintre putinele femei pe care chiar le admir la gandul ca nu si-a facut cariera cu fundul ci cu talentul din dotare,e o femeie adevarata,e o rockerita adevarata,e o legenda adevarata si merita admirata.Si peste toate astea are in stil aparte,pe care eu un il ador.


11.Jon Bon Jovi:
A fost superb concertul de aseara:XSi Jon avea acest stil extraordinar in anii '80,ani in care frumusetea si gloria a atins cote maxime.Bine,nu stiu vreo pleata care sa nu arate bine,foarte bine,superb in anii '80,doar ca odata ce esti o pleata cu renume iti trebuie un anume stil,stil de care unii abuzeaza si il transforma in ecva exagerat,dar nu si Jon,era in limita normalului si nu avea 4 kile de lanturi,inele,bratari,curele tinte dar totusi arata superb.


12.Lita Ford:
Detest blondele,am mai zis asta:))dar sunt vreo 2-3 platinate in lumea rock'ului care ma fac sa zic "Wow",Lita e una dintre ele si desi nu e stilul meu o admir.O admir mult,arata foarte bine,canta foarte bine,se misca extraordinar si face minunatii cu chitara.Si nu putem uita videoclipul melodiei "Kiss me deadly" care a facut multi barbati sa ofteze.


13.Nikki Sixx:
Cealalta parte...sangeroasa din Motley Crue care are un stil vestimentar exagerat,uneori nebuensc dar...hey!Daca n-ar fi atunci n-ar mai fi Nikki Sixx,n-ar mai fi veriga cea mai importanta din Motley Crue si nu ar fi scris istoria pe care a scris-o cu baietii din trupa.


14.Paul Stanley:
Solistul KISS nu avea cum sa lispeasca din grafic si,cu un simt estetic iesit din comun,tinte de vreo 50 cm(exagerez si eu),vopseaua aferenta si personalitate ce l-a consacrat Paul este unul dintre cele mai bune exemple de rocherasi accesorizati.


15.Sebastian Bach:
O fi avand el mutrita aia nevinovata de ingeras imaculat da'...ahh pe cine pacalesc.Arata al naibii de bine si,cum zicea Andreea desi are buze si nas de femeie este mai masculin decat pare,eu una il ador.Si...din cate vad adora bratarile in numar mare:))


16.Steven Tyler:
Si daca nu Steven atunci cine?Chiar fiica sa a declarat ca tatal sau ii imprumuta haine si accesorii din garderoba.So...daca un barbat cu haine si accesorii de femeie poate fi atat de...mai mult decat hot atunci nu pot sa-mi imaginez cum ar arata Steven in haine...normale.Ahh da' ce zi eu?Nici macar nu mi-l pot imagina pe Steven in alte haine decat cele care l-au consacrat.


17.Jan Kuehnemund:
Inca o blonda bifata pe aceasta lista.In primul rand ii ador podoaba capilara,in al doilea rand iubesc trupa Vixen(pe toate:))si in al treilea rand dar nu cel din urma are un stil extraodrinar,arata foarte bine si se descurca extraordinar cu chitara.


18.Slash:
Tocmai era sa sar peste favoritul meu din aceasta lista:|.Pai nu,doar a facut parte din GN'R,bine dupa mine inca mai face pentru ca singura Guns este varianta originala in care toti erau baieti rai si astefl au devenit "Cea mai periculoasa trupa",si dupa mine singura trupa de baieti care exagereaza pe toate fronturile si inca arata extraordinar.Nu de alta da' de la el am invatat la cate se poate folosii un lant sau o pereche de ochelari tip aviator.


19.Vince Neil:
Ultimul dar nu cel din urma,Vince,primul personaj la care am vazut catusele folosite si in alte scopuri:))Blondu' din Motley Crue are de asemenea acel gen de stil pe care daca nu il ai nu esti de'al lor.



Cam asta e...so,dupa ce v-ati delectat cu accesorizatii rock'ului tin sa va intreb ce fel de accesorii aveti?Simple,care sa nu iasa in evidenta sau pastrati spiritul glam'ului specific anilor '80 in viata?

12 comentarii:

  1. Hmm, am o cruce formata din cinci cranii cu Guns N Roses (am cumparat 3 pentru mine si inca doi prieteni), insa recunosc ca nu am purtat-o deloc:|.
    Am nelipsita Pentagrama inconjurata pe care am purtat-o mult timp si de obicei la vedere.
    Si mai detin si o cruce intoarsa cu o femeie pe ea :> (de la Cradle of Filth) pe care pur si simplu o ador :)).Cam atat.Mi-am luat ce am considerat ca-mi trebuie, insa nu cred ca o sa mai cumpar accesorii.Am prieten care are clawring (nici nu-i prea vad rostul (:|, de aceea nu mi-am cumparat).
    Imbracamintea e pe primu' loc la mine, cand am bani, ala e primu' lucru' :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @DarkEmpire
    Ehh na sunt fata,eu una iubesc accesoriile(accesorii ce nu au prea mare legatura cu feminitatea:|).

    RăspundețiȘtergere
  3. @AnaisC. "accesorii ce nu au prea mare legatura cu feminitatea"
    Cum ar fI?

    RăspundețiȘtergere
  4. @DarkEmpire
    Arata-mi tu mie pipita in ziua de azi care poarta lanturi,ochelari la curea sau bratari extrem de groase din piele cu tinte.Si putem vorbi si despre anumite articole vestimentare:-?

    RăspundețiȘtergere
  5. @AnaisC. Nu cred ca avem asa ceva in Romania :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am doua bratari cu tinte,niste lanturi[tinichele care se poarta la gat] pe care le pun la pantaloni...gasesc pe la tara la bunicul tot felul de lanturi si metale din care fac orice...acum vreau sa imi cumpar un lacat si sa il port ca Duff Mckagan...[nu am de gand sa merg cu el la piscina :)))].A,mai am o bandana rosie care o port la mana.Si multe multe curele.Din pacate niciuna cu tinte,nu am gasit nicaieri prin oras asa ceva x(
    Si niste cruciulite de metal pe care habar n.am cum sa le port....Cercei,de obicei port unul mic la urechea stanga si unul mare la cea dreapta...Cam atat.

    Apropo:tare poza zilei 8-> 8-> 8->

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah,m-ai mentionat si pe mine la Sebastian Bach 8->!Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andreea
    Eu de obicei imi prind cruciulitele de gaicile de la panatloni sau dau o mica gaura in buzunar:)
    Eu nici macar n-am gauri pentru cercei=))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andreea
    Pai normal ca te-am mentionat:))
    ANyway...poza zilei e acolo de ieri:-?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Andreea
    Sau pe o zala de la lant(cele cu zale mai mari)imaginatia conteaza:))
    Cu placere!

    RăspundețiȘtergere