miercuri, 22 februarie 2012

Definitii si pareri:Viata de blogger-Un regim sedentar fara viitor Vs. Program incarcat,creier supus la chinuri groaznice si o posibila cariera


De cand blogosfera a luat amploare si mai oricine are posibilitatea de a reverza o mica particica din internet doar pentru ei au aparut,evident diferite stereotipuri pentru persoanele care au aceasta "profesie".
Faptul ca ne rupem o parte din timpul liber pentru a ne scrie ideile,gandurile sau strigatele de revolta pe o pagina web care este doar a noastra nu este echivalent cu faptul ca facem doar asta.Nu!
Poti avea o viata foarte activa si in putinul timp pe care il petreci in casa il rezervi blogului tau,daca vrei sa faci asta o sa faci,daca vrei sa ajungi undeva cu blogul tau o faci si iti organizezi timpul in asa fel incat sa le poti combina pe toate.In cazul meu scoala si sport(teme mai putin:))).Avand in vedere ca ajung acasa la 6 seara am timp pentru WarN'Riot aproximativ o ora,2 si daca am idei pregatite peste zi o postare(obisnuiesc sa scriu titluri de postari peste tot in caietele de scoala,daca vad un titlu pot face o intreaga poveste in jurul sau)o pot scrie si in 10 minute.
De asemenea sunt o multime de discutii in jurul carora se pune problema daca printr-un blog iti poti face un viitor.De cele mai multe ori da.Poti castiga diferite competitii intre bloguri pe internet cine stie poate si premii in bani,de asemenea iti poti convertii blogul in bani.Iar acum va intrebati probabil de ce nu fac si eu asta.Pentru ca ce urasc cel mai mult cand instru pe un site sunt reclamele,si as murii sa intru pe propriul meu blog si sa vad un spot publicitar anost dar care sa iti sara totusi in ochi.Eu una nu am facut acest blog pentru bani si nu m-am gandit sa strang o avere de asta,nu o vad ca e o afacere.De asemenea iti poti descoperi calitatile de jurnalist printr-un blog,de asemenea o cariera care poate face parte din viitorul vostru,nu si din al meu:)).
Depine de ce scrii pe blogul tau,sunt multi care scriu versuri sau diferite texte,compuneri si intr-o buna zi te poate descoperii cineva,poti fi cerut pentru un site mai mare,depinde in ce zona de invarti,oricum odata cu vizualizarile vor aparea si diferite ocazii,niciodata nu stii ce urmeaza in viata deci fiti pe faza.
Sa fii blogger nu inseamna sa fii lenes,inseamna sa stii cum sa iti organizezi programul intr-o zi,poate fi,pe langa un loc al tau,unde te simti bine si iti poti face cunostiinte,poti lega anumite prieteni de ce nu si relatii sentimentale poate fi si un loc de inceput pentru a vedea cat de organizat esti in general,cum iti imparti timpul in zi,cum iti controlezi postarile pentru a nu pierde cititorii,cum pui ideile in pagina si cum iti gestionezi activitatea in general pentru a avea un numar constant de vizualizari pe zi.
De cand am facut acest blog am inceput niste prietenii foarte frumoase cu multi oameni speciali,unul dintre cele mai bune lucuri care mi s-au intamplat.Sunt muuuulte lucuri pe care le poti indeplinii printr-un blog si e bina sa fii blogger,nu esti doar blogger dar esti in principal blogger.
Daca stii cum sa te imparti nu e nicio problema,trebuie doar sa stii cum sa iti gestionezi timpul,de asemenea daca nu te deranjeaza reclamele de pe blogul tau poti strange si o suma interesanta de bani.
Depinde doar de tine si cum stii sa iti pui creierul in valoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu