sâmbătă, 11 februarie 2012

La multi ani,Andrei(Schioposaurus)!


Si-a facut un blog leit cu WarN'Riot,a pus limbute,l-a denumit "Rock Revolution"(titlul primei postari de pe WN'R),a pus si el un citat al saptamanii si mi-a starnit un dezgust profund.
Nu pot inca sa spun ca mi-a trecut in totalitate dar faptul ca a repetat in diferite randuri ca WN'R a fost principala inspiratie ca,da,deign'ul e mai mult decat asemanator si ca acest blog a insemnat un inceput pentru el nu este decat de apreciat.

Intr-un final nu pot spune decat ca sunt fericita ca am reusit prin acest blog sa invat pe cineva o mica particica din muzica buna,sa ii multumesc pentru tot ce mi-a spus pana acum si sa ii urez un sincer la multi (12) ani!

Si in final o melodie care se potriveste perfect cu "relatia" pe care am avut-o pana acum:))


7 comentarii:

  1. waw,ce de sarbatoriti in ultima vreme;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te referi si la mine, nu este si ziua mea.:))

      Ștergere
    2. Am observat ca suntem multi Varsatori...Eu,Andrei,Duff McKagan,Axl Rose,Alice Cooper,Bob Marley,Vince Neil,Cliff Burton,si lista poate continua.Sunt mandra b-)

      Ah,si la multi ani,Schioposauruse!

      Ștergere
    3. :))Nu,pe Cristina am "sarbatorit-o" ieri si continuam a facem asta toata saptamana din simplul fapt ca e un cititor fidel si vreau sa imi arat recunostinta fata de voi.

      Dupa cum am mai spus,pentru cei care vor sa apara la citatul saptamanii sa trimita o poza de dimensiuni mari(de preferat 1000 x 800)si un citat spus de ei la adresa de mail warandriot@yahoo.com

      Ștergere
    4. Si eu sunt al naibii de mandru ca sunt o groaza de varsatori importanti...multumesc pentru ca nu ati uitat de mezinul familiei si multumesc pentru urari:)

      Ștergere
  2. uau, stii cat de mult inseamna pentru mine postarea asta? O postare facuta doar despre mine pe cel mai bun blog de muzica(da, inca nu am terminat cu textele:))).
    Intotdeauna ai fost o sursa de inspiratie pentru mine si te respect in ultimul hal:)). Multumesc mult pentru urari si pentru dedicatie. Sa ne vedem si la al 13-lea an al meu pe lumea asta plina de...lucruri rele si bune:))!

    RăspundețiȘtergere