luni, 20 februarie 2012

Sondaj(III) incheiat:Care este cel mai sexy membru Skid Row?Care este cel mai sexy membru Aerosmith?Care este cea mai sexy membra Vixen?


Daca tot am vazut ca va plac atat de mult acest gen de sondaje(nu pot decat sa va sustin aici)am zis sa fac o serie de sondaje pentru a mai scapa din "surplusul" de sexualitate ale trupelor rock de alta data.Asa ca am pus 3 dintre cele mai sexy trupe ale anilor '80;Aerosmith,Skid Row si Vixen.
Rezultate au fost cele asteptate si pe langa faptul ca vi le prezint,va trebui sa va dau si o veste proasta:Vom termina pentru o perioada cu acest gen de sondaje si ne vom uita putin la lucuri mai serioase care tin de organiz
area blogului(imi vine mie o idee:))).Dar cu siguranta vor mai urma...
Fiti pe faza!

Si pentru a nu ramane la clasicul "copy/paste"
pentru totdeauna,pentru prima data va voi prezenta captura de ecran cu cele 3 sondaje.Concluziile le puteti trage si singuri,castigatorii erau destul de evidenti:Sebastian Bach,Steven Tyler si Jan Kuehnemund.
Siiii abia acum am observat ca am scris "membry":|Atata zapada mi-a afectat privirea.

Click pe poza.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu