joi, 11 octombrie 2012

Videoclip nou:Pink-Try

Ultimul album din discografia lui Pink a fost un real succes,fiind cel mai vandut luna trecuta.Daca stam sa ne gandim mai bine e cel mai de succes dintre toate albumele Pink,nu vorbim acum despre calitate ci doar despre vanzari.In sfarsit,“Try”,unul dintre cele mai apreciate single’uri de pe Truth about love a “primit” si un videoclip,unul destul de diferit fata de ce am vazut la Pink pana acum.Dupa ce a nascut-o pe Willow si a revenit la formele pe care le-a avut mai mereu a reusit sa faca si o demonstratie de forta demna de filmele de actiune cu femei mai mult decat puternice.Si daca pana acum am vazut o Pink in diferite ipostaze,una pentru fiecare 3 versuri din melodii si un scenariu cel putin nebun,acum vedem un decor simplu,o idee simpla si o punere in scena la fel de simpla.Inca ma gandesc cate duble au tras pana sa le iasa scena cu “lupta” bine.Ideea cu culorile imi place mult si chiar daca nu sunta depta unui decor “sarac” intr-un videoclip,aici chiar imi place,cred ca faptul ca nu ma asteptam sa fie asa m-a facut sa imi placa si mai mult.Nu stiu ce parere aveti voi,dar acest “deloc Pink” video al lui Pink mi se pare al naibii de bun,si abilitatile sale fizice mi se par de asemenea incredibile.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu