duminică, 20 februarie 2011

Hai ca-i tare asta!

Nu doar antipatia mea fata de acest idol al tinerei generatii dar si sangerarile repetate ale urechilor la care am fost supusa cand schimbam canalul TV m-a adus in acest punct in care spun"Hai ca-i tare asta!",si pe bune acum.
Cum care asta?
Astea frumoase da' mai jos,si Doamne ce-am mai ras.Nu de alta da' dupa l-au carizaturizat pe bietul baiat(priviti si chicotiti)
urmeaza "pana" de inima la care au fost supuse bietele fane,dupa ce Justinica apare cu o chelie falsa si...socurile pentru saracele fete indragostite nu se opresc si urmeaza...
http://www.peoplepets.com/photos/funny/dogs-that-look-like-justin-bieber/1
N-am spus-o eu,au spus-o expertii...si Doamne ce bine le-a iesit=))
P.S:
Fanele cuplului Selena Gomez-Justin Bieber si iubitorii de animale(printre care ma numar si eu,dar rasul a acoperit posomorarea pe care am vazut-o pe fetucele bietilor catei) astept reactiile cu multe "***" si ,si mai multe"ti-as","dati-as" etc...

2 comentarii:

  1. @Amfetamina
    Cand am vazut "1 reactie" ma asteptam la o "flocaiala" cu una din fetitele obsedate,dar se pare ca m-ai scutit de asta:))
    Mare dreptatea ai;)
    Respect!

    RăspundețiȘtergere