joi, 10 februarie 2011

Va multumesc!


Va multumesc!
Vreau sa va multumesc tuturor celor 1100 persoane ce mi-au vizitat blogul.Nu spun 1100 oameni ce apreciaza muzica adevarata,pentru ca am vazut ca nu toti care intra pe blog stiu despre ce e vorba aici.Am primit multi de "stupid" numai la postarea cu Gary Moore am avut 7"stupid" nici nu vreau sa ma gandesc ce aveti in cap cei care ati dat "stupid".
Oricum,acum nu vreau sa vorbesc despre cei ce nu recunosc chestiile adevarate.Acum vreau sa sarbatoresc cele peste 1000 vizualizari.
Haideti sa dam un party:))
Astept si fericita zii in care vor fii 100.000.000.Is never too late!:))
Sa speram ca o sa vina si ziua respectiva.
Tine doar de voi!
Urmariti blogul pentru toate noutatile din lumea muzicii(bune),si toti cei ce intrati nu uitati sa votati melodia ce va place cel mai mult,si de ce nu si trupa;)
Va multumesc!

9 comentarii:

  1. Salut!
    Tocmai ce dadeam o raita prin blog-ul tau si am ramas surprinsa sa mai descopar persoane care asculta muzica de calitate. Felicitari pentru minunata initiativa si
    Keep up the good work! ;)
    Buh-Bye!
    PS: Am si eu cont pe tpu (Claudine), dar nu prea postez(my bad). :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,Claudia!
    Merci,mi-ai luminat seara dupa ce am terminat o "cearta" cu Monica(Vezi post'ul despre Disney),si da,si eu iti multumesc ca mai exista persoane ce stiu sa aprecieze muzica adevarata.Nu-ti fa griji nu ma voi oprii niciodata ma voi lupta cu toti afonii ascultatori de Justin Bieber ce au dat "insuficient".
    Bye!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, am vazut.
    Un sfat sincer: Nu incerca sa schimbi mentalitatea oamenilor pentru ca asta nu o sa reusesti niciodata, dar totusi apreciez efortul tau de a veni cu ALTCEVA, gen: Hey! People, light up your mind! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,e trist ce se intampla.
    Nu-ti face griji nu incerc asta:-j
    Dar odata ce folosesc un limbaj de mahala si imi fac idolii"bosorogi scarbosi"ma dezbrac de maniere si ma iau si eu de biberon:))
    Scuze daca am exagerat.
    Si da,si mie imi place ideea mea:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, then. Inca un post si te las, ca deja m-am lungit prea mult.
    Nu te cunosc, dar ai grija cu artistii astia, adica atata timp cat le asculti muzica e totul ok, dar vezi sa nu-ti faci modele de viata pe Axl sau Kurt Cobain sau oricare altul, cum am mai vazut fetite obsedate ca e grav... foarte grav :)) hehe, stiu eu ce zic...
    Gta, acuma chiar ca te las =))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))Stai tu calma,nu sunt genul care copiaza tot ce vede,nu ma voi sinucide la 27 de ani si cu siguranta nu ma voi atinge de droguri.Doar le apreciez muzica si stilul.
    Strict profesional:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Suntem aici pentru muzica adevarata. Deci suntem cel putin 1100 de iubitori de muzica de calitate in Romania; e si asta un inceput!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu cativa, colegii mei stiu cativa, parintii mei stiu cativa, si tot asa... Si VEZI? Suntem mai multi de 1100. Asta de asigur eu. :);)

      Ștergere
  8. @Maverick
    Cum am mai spus,inca mai exista speranta,si de asta am facut blogul ,pentru a arata altora ca inca mai exista speranta(eu am descoperit asta chiar in iubitorii de Lady Gaga,deci DA)Putem sa o facem.
    Let's fight for real MUSIC!

    RăspundețiȘtergere