vineri, 18 februarie 2011

Prieteni,tradare si ceva secrete...

Ce poate fi mai frumos decat o imagine ce iti face sufletul sa suspine,o poza atat de scumpa cu cei mai de temut rivali ,catelul si pisica.Se pare ca necuvantatoarele au mult mai multe de spus decat,noi astia cu drept la vot,o casa poate chiar si o familie.
Trebuie sa fi avut o viata absolut perfecta,sau pur si simplu sa fi trait intr-un balon de sapun daca nu ai fost niciodata tradat.Poate de un prieten,poate de persoana iubita,nu conteaza dar cu siguranta nu numai odta ci de mai multe ori te-au barfit pe la spate,au ras cand ai cazut pe scari in loc sa te ridicemau ascuns foaia la test si i-au facut ochi dulci prietenului tau.Hai ca am un pic de experienta (de viata)la 13 ani:D(tot la fel de modesta am ramas).Mie nu de mult mi s-a intamplat sa pierd un prieten pe care il credeam cel mai bun.Ok,ca un mic rezumat ar fi cam asa...
Acum 730 zile undeva pe la 8:30 am descoperit o fata noua,pe care bineinteles o stiam de mult timp.Era si el acolo ocupa un loc pe pamant,fara prea mult rost.Sa spunem ca nu stiu cum a intrat in raza mea vizuala(nu va ganditi la povesti nemuritoare cu Romeo si Julieta,ganditi-va la o "idila" de copii,idila fiind mult spus,o simpla...joaca).Si ca orice alta "prietenie" nu a fost prea premeditata a fost totul extrem de spontan.Azi l-am vazut si maine deja ne numeam "frati" bine inteles biata mama mea daca ar stii ca am vreo 12 frati m-ar intreba daca am mancat cev de pe jos:)).Dar,fratele asta putea fi numita ala mic si preferat.Era draguta idea,eu eram acolo pentru el ,el era acolo la distractie,el plangea pe umarul meu,eu plangeam cu capul pe pervaz,el primea un 10 iar eu ii sopteam.Da,asta e defectul meu!Sfat:Nu fii bun cu cine nu trebuie ca te iau de prost!Vo spune expertu';)
Asa si cum ziceam..."relatia"cam asa era.Am tinut-o asa cam 1 an jumate'pana cand ...puf,balonul se sparge si ma loveste "fata malefica"(sau mai bine zis prostia nemasurata pe care eu nu o vedeam(sau o vedeam dar nu voiam sa recunosc)).De odata a disparut!Nu mai spun ca era distrusa:))Barbatia l-a lovit,acea barbatie pe care,bine inteles nu o poseda,barbatia aia care mi-a scos in cale un prietn adevarat.Intr-o zi de Septembrie se gandeste sa rasbata se gandeste sa-si ia inima in dinti si sa ma bage undeva pe fata.Bine,eu una eram al naibii de confuza,nici macar o explicatie,nu numai ca nu ma vedea.Si prinsesem un moment in care era cu garda jos,razbunare,dule razbunare.Mai mult eram nervoasa de situatie,imi smulgeam parul din nas cu penseta si nu intelegeam de ce asa de odata.Pana cand cel de al 2-lea "frate" al meu s-a gandit sa-mi deschida ochii(i-a luat 2luni).Bietu' baiat in 2 ani de zile a fost supus la chinuri nemasurate.Bine,eu nu am trecut prin asta,dar el,bietu' copil da.Pe moment nu iti dai seama cat rau faci,si poate nu iti dai seama ca o critica azi,o insulta maine,poate fara insemnatate pentru tine rameste al naibii de tare pe cei din jurul tau(mai ales pe cei care se considerau prietenii tai).Sfat:Mai bine te gandesti de 15000 ori inainte sa scoti ceva pe gura.Poate ca un mic "prostule" azi si un "nataraule" maine nu ineamna nimic pentru tine,continua sa rada si o tine mai departe cu bancul dar acolo undeva se inmagazineaza si rabufneste cand nu te astepti.Rabusneste si vrea razbunare,chiar daca e prea timid,fricos pentru asa ceva.Mai bine te loveste fizic decat sa se razbune"pe la spate".
Am realizat ca o frustrare de 2 ani il tot zgandarea undeva in suflet dar nu a avut tupeu sa-mi zica nicodata.Acum 3 luni faceam promisiuni pste alt promisiuni cum ca am terminat cu baterea de joc.Dar...era prea tarziu.Sa spunem ca deja avea un bilet luat spre trenul in directia opusa.Of course,promisiunile erau nemasurate din partea lui si jura ca prietenia ramane.Dar nu a fost asa!A uitat,am uitat si "ne-am" uitat.Nu am mai vorbit de mai bine de 3 luni ,si acum credeti ca poate urmeaza sa fac o mica depresie,dar va inselati.Cum chestiile astea cu sfaturi zilnice se numesc "pastile de fericire" nu va voi spune doar o povestioara trista cu prietenii incheiate inainte de vreme.Sfat:Poate ca ati auzit zicala:"Dupa un rau vine un bine",daca ati auzit e ok,vo confirm eu acum.E adevarat!
Nu stiu adca v-am mai povestit chestia asta cu prietena mea cea mai buna,dar daca am .mai facut-o o mai cititi odata ca nu strica:-j.
Frustrata si extrem de confuza eram destul de vurnelabila si am zis sa ma duc la o plimbarica cu o alta fata necunoscuta pe care o tot vedeam in jurul meu de mai bine de 2 ani.Si Doamne,chiar daca plimbarile nu sunt unele din activitatile mele favorite,ii multumesc Celui din Ceruri ca m-am dus la asta.Cred ca totul s-a schimbat!Totul s-a schimbat cand am descoperit ca mai exista o mica luminita la capatul tunelului de prostie al aceste generatii neintelese.Din aceea zi am avut o prietena!Nu era prima,si bine inteles am mai avut "prietene" cu care mai ieseam la un suc(daca mai credeti ca mai face cineva asta in ziua de azi)mai discutam despre baieti mai stateam la "agatat",dar cu ea era altfel.Am avut o chestie si am simtit ca e mai mult dceat o prietena,am simtit ceva ca o relatie de rudenie intre noi inca de cand mi-a spus ca trupa ei favorita este Guns N'Roses:)).AM inceput sa ne cunoastem mai bine,iar acum suntem mai mult decat nedesparite.
Sfat:Nu plange azi,nu-ti irosii lacrimile pentru o persoana neinsemnata,nu suspina ci rade,nu pasi ci pluteste.Viseaza,traieste si iubeste.
Iubeste viata si pe cei ce merita!
Nu lasa persoanele dragi sa astepte,si daca au plecat nu merita tristetea ta!
Acolo,undeva exista,exista acea perosana,acea "sosie" a ta,acea peroana care stie ce vrei,care stie ce gandesti,cand tie foame stie ce vrei sa mananci iar cand dormi iti poate citii visele ca pe o carte deschisa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu