sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Crude,Rocked and Tattoo'd:Duff McKagan

Ma batea un gand sa incep o rubrica speciala in care sa vorbesc despre tatuajele rock star'urilor de mult,nu am facut-o asa ca Tanti McKagan mi-a luat-o inainte,a facut acum 2 ore o postare cu acest subiect asa ca ma simt nevoita sa ii dau ei drepturile de autor,cu felicitarile aferente pentru cele 3 desene din productia propie.
Si daca tot am inceput aceasta noua rubrica in "cinstea" sa,voi incepe cu blondul caruia ii poarta numele,Duff McKagan.
Acum multe luni(ma rog,3)ma plimbam pe site'ul oficial al WWE'ului,la categoria cu tatuaje(care ar trebui revizuita pe ici pe colo)si am citit(din nou,o stiam de cativa ani)povestea unuia dintre tatuajele lui Edge,legenda spune ca cele doua cranii din partea de sus a bratului drept simbolizeaza "modelul sau de cariera",cariera care a spus ca vrea sa o duca la bun sfarsit la fel ca Guns N'Roses.
Acum 3 ani declara intr-un interviu ca muzica celor de la
GN'R a fost motivul pentru care a renuntat la hockey in favoarea wrestling'ului,si cum nu avea nici un talent muzical a decis ceva "mai dur" pentru ceea ce avea sa faca in viata,a declarat in nenumarate randuri ca Axl este un adevarat model pentru el,datorita lui si-a lasat plete si Slash o adevarat sursa de insipratie,motivul pentru are s-a apucat de pictat.
Am vrut de mult sa va aduc la cunostinta acest aspect,multe din cele care fac legatura rock-wrestling,si acum ca am inceput aceasta noua rubrica m-am gandit ca e un moment bun.
Acum ca am facut si un scurt istoric ce imbina 3 dint
re lucurile mele favorite,Guns N'Roses,wrestling'ul si tatuajele,putem trece mai departe,presupunand ca v-ati prins deja despre ce va fi vorba in aceasta rubrica.
Ei bine,daca nu,hai sa va fac un rezumat:
Voi incerca pe cat posibil sa dau informatii cat mai concise si adevarate(si pe cat posibil,imagini concludente)cu tatuajele mai marii rock'ului,desene definitive cu o poveste,sau pur si simplu facute la betie.

Introducerea s-a terminat so...
Hai sa-i facem ziua mai buna Andreei si sa trecem la imagini:

A inceput timid cu o "inima strapunsa" pe partea de sus a bratului drept,aproape de umar si a continuat in forta ...

Fiecare membru GN'R(cu exceptia lui Izzy)are cate un tatuaj care sa aminteasca de existenta acesteia in vietile lor,una marcanta de'a dreptul,Duff a ales un classic,pistoale si trandafiri...dah.
La sfarsitul lui '87,cand trupa era pe val,Duff a decis sa mai faca unul in continuarea celui cu pistoale si trandafiri.
Dupa ce a prins gustul tatuajelor,primul fiind facut de un amic in Los Angeles la varsta de 15 ani,Andrew(ah ce-mi place cum suna:)))a tinut mortis sa isi faca un dragon pe umarul drept,mai tarziu declarand ca acesta a fost facut in onoarea bass'ului sau semnatura in anii 80',Fender Jazz Special Bass.
La criza celor 40 de ani,barbatii o pot lua razna in multe feluri,se pare ca nu sii Duff McKagan care si-a intregit colectia de tatuaje cu inca:-? ma rog...multe,un cap de mort pe umarul stang(care ramane fara dar si poate cel mai controversat),numele grupului sau pe bratul drept si o stea cu multe colturi sub care scrie "Providence".

Pana la momentul respectiv stiu sigur ca acestea sunt singurele tatuaje pe care Duff McKaan le poseda...ma rog,asta daca nu lo fi palit "pictatu'" si prin zone mai intime...
V-am prezentat tatuajele unuia dintre cei mai controversati bassisti si ramane la latitudinea vostra sa-mi spuneti arta corporala a carui rock star vreti sa vadeti in editia viitoare.

1.Care vreti sa fie urmatorul rock star pe care sa il vedeti la aceasta rubrica?
2.Care vi se pare cel mai reusit tatuaj a lui Duff?
3.Care dintre tatuajele membrilor Guns N'Roses reprezinta cel mai bine conceptul de trupa si aminteste cat mai mult de aceasta?

4 comentarii:

  1. Interesanta rubrica! Sincer habar nu am cate tatuaje are Steven Tyler:-??(sa nu ajungi sa crezi ca sunt obsedata de el:)) ), da' daca are mai multe mi-ar placea sa scrii despre el data viitoare.;;)
    Ma mir ca nu ai inceput "capitolul" cu Slash.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut ziua(ma rog,seara) mai buna :"> Deci,multumesc foarte mult ca ai inceput cu Duffykins(sunt penibila).

    1.Eu deja "mi-am facut plinul" asa ca nu mai am nevoie de alta rock star :">.Sa-i lasam pe ceilalti sa aleaga(totusi parca ar merge un Nikki Sixx,dar e greu sa mai descifrezi ce tatuaje are pe maini :)))
    2.Din cele vechi:cel mai mult imi place cel cu pistoalele si trandafirul.Iar din cele noi:cel cu Providence e genial.Dar si tatuajul cu Loaded mi se pare reusit.
    3.Pai da...eu ce sa mai zic...Duff si Axl dupa parerea mea au cele mai potrivite tatuaje...Ma rog,aveau.Cel putin tatuajele lui Axl sunt geniale...Uite...chiar nu m-am intereat de cele ale lui Steven :-?

    Multumesc inca o data Anais...raman datoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ANdreea McKagan
    Cu cea mai mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Innocent Phantom
    L-am inceput in cinstea Andreei,deci m-a "folosit" de febletea ei.
    Data viitoare ne holbam la Steven.

    RăspundețiȘtergere