sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Sondaj:Care este cel mai bun cantec rock la tobe?


Acum cateva (multe) luni am facut un top cu cele mai bune cantece rock la tobe,dupa cum am mai pus,nu stiu daca este tocmai gramatical corect,probabil nu e,da e blog de rock nu de gramatica, abia acum o saptamana m-am hotarat sa il postez si acum sa fac un sondaj prin care sa va intreb care credeti ca este cel mai bun cantec de acest gen,plus varianta "Altul",ceva de'a dreptu' revolutionar pe aici,varianta pe care daca o alegeti va rog sa scrieti cantecul (cantecele) la care va ganditi la comentariul acestei postari.
Initial am vrut sa trec titlul acestui sondaj(nici asta nu stiu daca este corect gramatical,titlu' de sondaj...hmm:-?)in limba engleza dar fiind pur cocalaresc m-am abtinut de la acest lux.
Nu uitati:daca aveti alt cantec rock in care tobele sa fie "punctul forte" va rog sa scrieti la comentariu.

Keep votin'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu