sâmbătă, 28 aprilie 2012

De ce "limbute"?


De’a lungul timpului mai toata lumea m-a intrebat “De ce limbute?” de la cititori,profa de mate,directoarea scolii si chiar maicamea.Un raspuns cert nu am si nu pot spune ca la data X ora Y m-a traznit fulgerul dintre C si D si am numit “limbutele” fundalul blogului,a venit de la sine dar abia acum imi dau seama ca ar fi trebuit sa notez undeva minutul cand aceasta idee si-a facut loc printre toate celelalte.

Stiu doar ca era o duminica seara ingrozitoare dintr-o iarna care s-a chinuit ceva pana sa dea drumu’ la zapda…oricum era frig in draci si pe laptop’ul meu tocmai varsasem un ceai,motiv pentru care eram pe al maicamii.Cu alte 15 bloguri fara continut,titluri si poze de fundal care nu erau cine stie ce si nu m-au captat de la inceput mi-am zis ca “acum e momentul”.Nu de mult introdusa in frenetica lumea a muzicii bune stiam din start subiectul blogului(lucru la care inainte trebuia sa ma gandesc ceva).Mi-a luat mai putin de 2 minute la pun cap la cap War cu Riot si sa pun un N’ intre(ce,si Motorhead si-au pus punctulete pe “o” tot de efect:)))si m-am gandit ca dintre crucea stilizata de pe coperta albumului Appetite for Destruction,inima Bon Jovi si carliontii lui Slash cea mai buna alegere raman “limbutele”.Si cum am mai spus si in postarea cu lucruri despre blog…nu eram un mare cunoscator de muzica buna.Stiam cateva trupe mari si late si o vreme buna am defilat cu ele,mai tarziu mi-am dat seama ca eram penibila cand ma luam la harta cu toti care incercau sa ma invete ca daca iau informatii de aici si le pun aici nu se cheama “arta”,Rolling Stones nu facea parte din acele trupe,da “limbuta” mi-a arcat oarecum copilaria,fiind semnul pe care il vedeam deseori in casa avand un tablou cu limbuta stilizata.Ma uitam la el in timp ce blogul isi astepta imaginea de fundal si nu stiam cum sa o iau,stiam ca e logo’ul undei trupe si mai stiam ca intr-o vreme taxiurile din Bacau o aveau lipita undeva pe geamul din spate.Pana la urma mi-am amintit melodia “Satisfaction”,mi-am amintit si pe Stones si asta era,aveam un blog.

Pana la urma nu v-am spus “De ce limbute”…ei bine s-a creeat o anumita legatura si toate schimbarile pe care le-am facut in viata si asa ofilinda de 14 ani le-am facut pe loc,nu am stat sa ma gandesc 1000 de ani daca sa trec strada sau nu,pur si simplu am facut-o.Asa si acum,am simtit ca asta e si asta a fost,multi mi-au spus ca titlul nu are nicio treaba,mie imi placea,imi place si imi va placea mereu pentru ca nu a fost ca la toate celelalte,nu mi-a luat 3 ore sa le aleg baza si dupa aia sa le las cu 3 postari(media maxima).Nu stiu ce “forta divina” m-a calauzit sa imi fac un blog in acea seara,dar stiu ca a fost ceva puternic si mai stiu ca oricat de putina inspiratie as mai avea in cutiuta WarN’Riot nu va inceta sa existe(zici ca suntem la alegeri parlamentare:))).

Aaa si la 100.000 dau de baut;)



4 comentarii:

  1. Mai erau niste idioti care la sondajul ala cu "Ce va Displace cel mai mult" au votat limbutele.
    Limbuta este logoul unei mari trupe si a unui mare blog.Fara aceasta pata de culoare,WN'R nu mai este WN'R!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti citesc blogul de ceva timp si as avea cateva intrebari:
    1.Ce insemna sa fii un rocker?
    2.Poti deveni rocker sau trebuie ,,sa ai asta in sange''?Si daca vrei sa devi rocker,ce trebuie sa faci?
    Sunt putin nedumerita..Am auzit tot felul de pareri cum ca ,,a fi rocker" e doar o faza trecatoare a adolescentei,ca e doar o stare de spirit,ca tine doar de look,sau ca este important doar muzica pe care o asculti..

    PS:Scuze daca este stupid ce am scris mai sus,dar chiar as vrea sa imi lamuresc cateva curiozitati legat de rock/rockeri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ma consideri in masura sa raspund la aceste intrebari...

      "sa fii rocker" nu e acel "ceva" nu trebuie sa arati intru-un fel,sa te uiti stramb la babele de pe strada,sa injuri la tot pasul sau sa ai tinte si capse si pe limba.Nu sunt eu un "guru al rock'ului" dar sunt convinsa ca iti pot da niste sfaturi pretioase.
      Nr. 1:Nu mai asculta ce spun "ceilalti",pentru ca rock'ul este un fel de purificare a creierului si a spiritului pe care ti-l elibereaza,daca nu a reusit sa faca asta inseamna ca nu poti fi "rocker".
      Poti asculta rock de dimineata pana seara si sa nu simti acea "legatura".

      Daca ma intrebai acum 2 ani ce parere am despre muzica rock probabil bufneam in ras.Am ascultat Hannah Montana,ascultam muzica comerciala cu tate si buci la vedere dar nu am simtit niciodata ca acestea ma definesc,nu erau pentru mine,nu voiam sa cant pe scena in chiloti si totusi le ascultam pentru ca,la 12 ani eram mult ai influentata de "anturaj" decat de maicamea care s-a rugat de mine din fasa sa ascult muzica buna.

      De ci aceasta sintagma "a fi rocker" nu exista si cu siguranta rock'ul nu e o "etapa" pentru ca odata ce te "convertesti" la acest gen muzical si odata ce auzi primul riff de chitara dintr-o melodie si se produce ceva in creierul tau si simti cu adevarat ca acea melodie(solo de chitara,melodii etc...)te-a "prins" atunci da,esti rocker.Si poti sa iesi pe strada in pijamale cu iepurasi,tot rocker esti,e ceva mult mai profund decat modul in care arati sa fii rocker.

      Sper ca te-am ajutat!

      Ștergere