vineri, 20 aprilie 2012

Sondaj nou:Care este cel mai bun solo de chitara de'a lui Slash/Sondaj incheiat:Ce va DISPLACE cel mai mult la WarN'Riot?




De 2 luni si ceva va bate pe retina aceasta intrebar:Ce va displace cel mai mult la WarN'Riot?am vrut neaparat sa aud paerile voastre,si dupa 22 de voturi si 2 mail'uri primite mi-am facut cat de cat o idee.Nu am promis neaparat ca o sa remediez sau schimb acel lucru,dar voi reflecta asupra lui.
Si cum v-am obisnuit,cel putin in ultima vreme dupa ce incheiem un sondaj incepem inevitabil unul nou.De data asta,unul in care a intreb care este solo'ul vostru preferat din repertoriul lui Slash.De asemenea trebuie mentionat da,la melodiile cu mai multe solo'uri ca "November Rain" sau "Estranged" nu am facut mai multe variante de vot pentru fiecare solo dar puteti considera ca alegerea va apartine,daca votati o melodie cu mai multe solo'uri gandul va poate duce la oricare dintre ele.

Ce va DISPLACE cel mai mult la WarN'Riot?(rezultate)

Care este cel mai bun solo de chitara de'a lui Slash?(lista,nu incape intreg sondajul in screen shot:)))

Guns N’Roses-November Rain

Guns N’Roses-14 Years

Guns N’Roses-Paradise City

Guns N’Roses-Estranged

Guns N’Roses-Welcome to the Jungle

Guns N’Roses-Reckless life

Guns N’Roses-Bad Apples

Guns N’Roses-Mr.Brownstone

Guns N’Roses-Nightrain

Guns N’Roses-Don’t cry

Guns N’Roses-Coma

Guns N’Roses-Rocket Queen

Guns N’Roses-You could be mine

Guns N’Roses-Knocking on heaven’s door

Guns N’Roses-Sweet Cild O’Mine

Guns N’Roses-You’re crazy

Guns N’Roses-Patience

Guns N’Roses-Garden of Eden

Guns N’Roses-Out ta get me

Guns N’Roses-Locomotive

Guns N’Roses-Breakdown

Guns N’Roses-Don’t damn me

Guns N’Roses-Double Talking Jive

Guns N’Roses-Move to the city

Guns N’Roses-It’s so easy

Velvet Revolver-Slither

Velvet Revolver-Dirty Little Thing

Slash-Godfather theme

Slash-Voodo chile

Michael Jackson-Give in to me

Slash’s Snakepit-Ain’t life grand

Slash’s Snakepit-Back to the moment

Alice Cooper-Vengeance is mine

Lemmy Kilmister feat.Slash-Dr. Alibi

Slash feat. Iggy Pop-We’re all gonna die

Slash feat. Chris Cornell-Promise


5 comentarii:

  1. Mi-a fost foarte greu sa aleg,sunt prea multe solouri bune.Insa de data aceasta l-am ales pe cel de la Double Talkin' Jive.E genial @-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi toata lumea (sau majoritatea) crede ca acel solo din November Rain ar fi cel mai bun al lui Slash, eu unul tind sa cred ca ar fi cel din Estranged. Mi se face pielea de gaina, e absolut demential. Era un comment fain la videoclip pe youtube "Yup, there's the proof that Jesus cand walk on the water" !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multi dintre cei care zic ca cel din "November R." e cel mai bun,sigur nu stiu mai mult de 3 melodii de la Guns :)

      Ștergere
    2. "Sad but true"...if you know what I mean

      Ștergere
  3. Fara mai multe variante de vot? Trebuie sa ma limitez atunci la "Estranged", mi se pare... nici nu stiu ce cuvant sa folosesc... cel mai bun. :))

    RăspundețiȘtergere