joi, 16 august 2012

Astazi se implinesc 35 de ani de la moartea Regelui


Pe 16 August 1977,avea sa se petreaca una dintre cele mai mediatizate si tragice morti,totodata.Multe staruri s-au stins de’a lungul vremii,dar niciunul nu a fost atat de discutat ca insusi Regele,Elvis Presley.Chiar si astazi,la 35 de ani de la moartea acestuia cauzele sunt inca discutate,chiar si ipotezele cum ca ar fi inca in viata si probabil ar juca table cu Michael Jackson pe o insula pustie exista si sunt chiar luate in serios,acum avand 77 de ani.Mi-am spus ca nu voi face o postare pentru el astazi,de obicei scriind biografii intregi odata cu orice eveniment legat de un artist de talia sa,si nu cred ca blogspot.com mi-ar permite sa scriu atatea randuri,dar totusi o voi face,una cat mai scurta si la obiect,un simplu omagiu adus Regelui,nu ma voi lungii cu povesti despre viata lui sau tot ce a realizat in cariera,ar fi inutil,imi place sa cred ca oricine stie,voi incerca doar sa spun(arat)cat mai subtil,ca nici la peste 3 decenii de la moartea sa lumea nu l-a uitat,parca ar fi posibil asa ceva...
Multi au spus ca modul in care a aratat si si-a petrecut ultimii ani din viata este unul rusinos,si modul in care s-a stins fiind unul jalnic,in acelasi timp unii sustin ca nu conteaza,si pe buna dreptate,nu conteaza.Sa fii “Rege” fara voia ta,dupa cum a declarat chiar el implica o responsabilitate enorma,urmata de multe alte povesti inventate de mass-media si de “opinia publica”,cuvinte la auzul carora mie imi vine sa vars,stiind bine ca opinia publica nu a existat niciodata.Si stiu ca am mai scris despre asta in repetate randuri,dar nu pot privii ipocrizia unora cu atata indiferenta.Da’ ma rog,nu despre asta e vorba,astazi omagiem un adevarat artist,unul din putinii artisti pe care ne-a fost dat sa-i vedem si sa-i auzim vreodata,in astfel de momente trebuie sa ne gandim ce a realizat,nu cum a murit,de ce si unde,ne gandim la melodiile pe care le-a lasat in urma,si albumele pe care sunt atat de mandra ca le posed.
Nu stiu ce as putea spune mai mult despre Elvis Presley,nu cred ca poate cineva sa o faca pe deplin,stiu cu siguranta ca nimeni nu-l va uita prea curand si am certitudinea ca generatiile care vor venii sunt obligate(da,obligate)sa afle ce a facut Elvis Presley.Legendele nu mor,asa ca nu avem de ce sa plangem!

2 comentarii:

  1. Elvis a fost prima voce adevărată pe care am auzit-o vreodată şi chiar mi-a marcat copilăria. RIP!

    RăspundețiȘtergere
  2. I listen to good music because of this guy.
    Elvis a fost primul meu cantaret preferat (am inceput sa-i ascult muzica la 4 ani) si in scurt timp a devenit, pentru mine, Regele muzicii.

    RăspundețiȘtergere