joi, 30 august 2012

Music is still alive:Jessie J


Da,Jessie J,tipa pe care ploua cu sclipici,mai are putin si explodeaza si nu e perfecta.Nu stiu ce parere v-ati format in cei aproape 2 ani de cand suntem impreuna in legatura cu gusturile mele muzicale inafara de rock,metal,heavy metal si orice ramura a muzicii “hard”,acesta fiind si el un stereotip,60% din compozitiile rock fiind balade cu versuri care te ung pe corason dar am momente in care vreau sa aud pe langa acordurile chitarii electrice si voci puternice care exprima destul de mult War,o melodie mai...dansanta.Da,am momente cand sunt cu moralul la pamant si ascult ceva vesel,sa spunem,si nu spun ca majoritatea melodiilor rock ar avea versuri revolutionare,vor sa schimbe ceva si lupta pentru asta prin compozitia lor,dar hai sa fim seriosi,nu poti face altceva decat headbang cand vine vorba de o melodile rock,cel putin eu,daca ma apuc de dat din fund(nu fac asta prea des)pe o bucata de Judas Priest ma urasc toata ziua.Oricat de “bad” ai fi si oricat de dur ai vrea sa pari,te poti duce in coltul tau roz cu iepurasi si curcubee(damn,imi vine sa vomit) si sa te gandesti la ceva frumos care probabil iti va descretii fruntea,avem nevoie si de momente din astea.Si da,o fac cel mai bine pe o melodie rock,dar nu de fiecare data,am momente in care simt nevoia sa ascult ceva care sa ma duca cu gandul la copilarie si la momentele de inocenta totala in care nu stiam neaparat ce e o clipa “grea” sau muzica buna,si nu stiu prin ce mod straniu Jessie J face asta.
Jessie J,Pink(in anumite melodii)si vreo inca 3-4 artisti din zilele noastre.Si ca orice alt artist care imi place acum la nebunie,mi-a luat aproape un an pana sa ascult o melodie de’a iei,stiind ca a facut versuri pentru Rihanna si inca alte 2 nimicuri muzicale mi-am spus ca nu e buna de nimic.Nu ma dau in vant dupa varianta originala a niciunei melodii ci la cele acustice si mor dupa vocea ei.Da,ati citit bine,cu adevarat mor dupa vocea ei,de mult nu am mai auzit pe cineva sa cante atat de bine live si fara autotune.Nu e cu siguranta genul de voce pe care o pot “imita” si nu pot canta o melodie de’a iei fara a da pe gat doua beri inainte.Cu siguranta versurile nu trateaza temele obisnuite care imi incanta inteligenta si timpanul,dar vocea le suplineste perfect,e o imagine placuta,zic eu,am simtit o profunda indignare vazand-o la JO cantand cu Queen dar mi-am revenit repede,spunand-mi ca e de 1000 de ori mai buna decat cap de cur(Adam Lambert)si m-am gandit ca Freddie ar fi mandru sa auda o voce buna printre toate scursurile din ziua de azi.Vad ceva haine de pe ea la fiecare aparitie publica(desi aici nu vorim decat de voce)si un chip placut.Nu o putem compara cu Adele,de exemplu,fiind doua temperamente evident diferite,avand timbre vocale diferite si conceptii diferite,in timp ce Jessie J canta despre fostii ca o bucata de rahat uscat,Adele inca mai suspina(lucru care imi provoaca o imensa indignare,isi iroseste bunatate de voce pe niste teme de nimic.Macar a facut cateva 10 de milioane bune suferind dupa un bou...macar atat).Daca ar trebui sa cant o melodie pop lansata pe piata in ultimii...2 ani sa spunem,cu siguranta as alege o melodie de la Pink sau Jessie J.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu