sâmbătă, 4 august 2012

Sondaj incheiat:Care este cel mai bun cantec KISS/Sondaj nou:Care este cel mai bun cantec Rolling Stones?

Am ramas datoare cu top'ul Rolling Stones de ...doua saptamani cred,cei care poseda un blog si fac din an in Paste niste sondaje,stiu ca e al dracu' de greu sa iei fiecare cantec si sa il pui la locul lui,mai ales daca aveti boala mea de a face top'uri cu 800 de miliarde de pozitii(de data asta doar 200:))),asa ca odata ce am terminat top'ul KISS,din neatentie si cele 40 de grade de afara nu am mai stat sa fac un altul,si mai lung.
Pot sa spun ca sunt in extaz pentru faptul ca top'ul KISS a avut 8 voturi...unde au disparut zilele frumoase in care aveam zeci de voturi la sondaje?Imbatranim...asta e crudul adevar,ma rog,ce sa zic,macar de acum inainte va urez mai mult spor la votat.Aaa da,si "melodia castigatoare" a fost "I was made for loving you".La naiba,eu stiu ca sunt lungi sondajele si e greu sa-ti plimbi ochii si atentia pe fiecare pozitie,da macar cauta melodia care chiar iti place,nu ramane cu cursorul pe cea de pe prima pozitie,ca aia e doar parerea mea.






 Siii un record,primul sondaj pentru care am facut 6 print screen'ul:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu