marți, 1 ianuarie 2013

Rezolutiile anului 2013-AnaisC.,Andreea McKagan & Innocent Phantom

Cu o Cristina Talpos pe cale sa imbogateasca literatura romaneasca,cu o Andreea Rujan care tocmai s-a intors la blogging dupa o pauza aparent fara sfarsit si cu o Anais Cesarotto care a ramas aceeasi,anul 2013 se anunta a fi cu unul adevarat bun.Si pentru a confirma asta,ne-am gandit(ma rog,Cristina s-a gandit)sa facem o postare comuna in care sa va prezentam rezolutiile noastre pentru anul abia inceput.



AnaisC.:
Cu un al doilea cel mai bun an de blogging,cu trecerea de la elev de gimnaziu la licean si cu evolutia de la “boboc” la “va strang de gat daca ma mai numiti asa”,anul 2012 a fost unul bun aparent pe toate planurile.Au avut loc schimbari,pierderi,prietenii noi,zile de iarna ingrozitoare,vestea ca Slash vine in Romania si tezele care parca au parut mai usoare la liceu.Mie una mi-a prins bine gura asta de aer proaspat,schimbarea de colectiv,cladire,profesori si programa si doar pentru ziua de 17 Septembrie in care,dupa multi ani m-am simtit bine stiind ca incepe un nou an scolar,2012 primeste o bila alba.O alta bila alba o primeste si pentru ca,in cadrul lui,WarN’Riot am atins numarul de 100.000 de vizualizari sau de 500 de postari.Cu ocazia acestei postari in trei(gen de postare de care imi era foarte dor)am reusit sa trag linie mai ales asupra realizarilor anului 2012 si,incercand sa fiu cat mai obiectiva cu putinta,pot spune ca atat pe plan “profesional” cat de personal,2012 a fost poate cel mai bun de la 2007 incoace(bine,inafara de seara de 29 Decembrie 2010 cand am creat WarN’Riot,aceea nu se pune pentru ca nu am realizat atunci gravitatea situatiei si ceea ce avea sa urmeze).Cat despre 2013,un 2013 cu care nu ma pot obisnui,o sa-l fac de doua ori mai bun pe plan profesional(nu sper,daca sper sigur n-o sa apara postari noi pe fundalul cu limbute de la Sf. Duh) si cand vine vorba de partea personala...ei bine,las cifra 13 sa ma surprinda.

1.Sa ating pragul de 1000 de postari
2.Sa ajung la 200.000 de vizualizari
3.Sa ajung la 15 rubrici muzicale
4.Sa realizez cel mai mare proiect de pe WarN’Riot de pana acum
5. Am de gand sa fac si niste schimbari in legatura cu designul blog-ului
6. Sa-mi schimb laptop-ul(din pura necesitate si nu din snobism)
7. Sa particip la cat mai multe concerte
8. Sa incerc sa fac pe reporterul la cat mai multe concerte
9. Sa ma preocup de muzica(nu doar in blogosfera)
10. Sa-mi maresc colectia de albume
11. Sa-mi maresc colectia de biografii
12. Sa mai adaug macar un punct la media semestriala:-“
13. Sa incep sa particip la activitati extrascolare(da,asta se afla aici doar pentru a mai ocupa o pozitie)
14.Sa ma las de bere...Neeeah:|
15. Sa-mi iau un arici si un porc de Guineea
16. Sa-mi las parul sa creasca:>
17. Sa reintregim familia virtuala “face to face”
18. Sa nu las cifra “13” sa ma influenteze in vreun fel
19. Sa reusesc sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-ai propus mai sus
20. Sa devin o persoana mai buna.Dar cum genu’ asta de clisee nu tin in cazu’ meu,asta nu se va mai intampla niciodata si AnaisC. va avea punct pana la moartea blogspot-ului

Andreea McKagan:

2012 a fost,in principiu,un an bun(trecand peste momentele in care am lipsit sau peste micile mele escapade).Mi s-au intamplat multe lucruri frumoase,am inceput liceul,mi-am facut prieteni foarte buni.Nu sunt superstitioasa,insa am eu o mica temere fata de acest numar,13…2013.Nu suna bine.Sper totusi sa ma insel si sa fie un an bun,mai ales ca am multe lucruri de facut.Desi nu prea imi place sa imi fac planuri pe o perioada atat de mare de timp,am zis ca e un prilej bun de a mai face o colaborare cu Anais si Cristina si de a-mi mai pune oridine in ganduri.Asadar,in continuare este o lista cu obiective pe care ar trebui,de fapt pe care le voi indeplini in anul care abia a inceput.
1.Vreau sa ma concentrez mai mult pe chitara
2.Sa ma tin de cuvant si sa nu ma reapuc de fumat
3.Sa-mi fac ceva cu parul,ori sa il las sa creasca,ori sa il colorez cumva,nu stiu.Ceva trebuie sa fie!(sau s-o fac pe mama sa accepte sa imi fac din nou sidecut -google it)
4.Sa invat timpurile trecute la engleza pe care nici pana in ziua de azi nu le stapanesc la perfectie
5.Sa gatesc mai mult
6.Desi voi mai lipsi de pe blog,nu vreau sa absentez la fel de mult ca in 2012
7.Sa imi largesc vasta colectie de bijuterii
8.Sa slabesc!
9.Sa fiu mai ordonata,desi stiu ca e imposibil
10.Sa fiu mai chibzuita cu banii(lucru la fel de imposibil)
11.Sa ma uit la mai multe filme
12.Sa citesc mai mult
13.Sa merg mai des in The Rock,singurul club de ‘roacheri’ de la mine din oras
Innocent Phantom:

E doar prima zi din an – proaspata, infrigurata, detinatoarea de vise ale miliardelor de oameni care fie cred, fie vor sa creada ca acest inceput le va aduce o viata mai buna. De fapt, asa se intampla mereu, unii ar spune chiar ca e patetic – la inceputul fiecarui an, ne putem dorinte, ne abandonam, intr-un mod prea comod, iluziei ca aceste dorinte vor deveni realitate. Nu, ele nu se implinesc prin magie. Dar ele exista, noi toti avem planuri si doar noi suntem respinsabili pentru metamorfozarea lor in reusita, suntem unicii raspunzatori pentru soarta lor: esec sau contrariul.
- sa devin mai optimista
- sa public o carte (daca nu in 2013, in 2014)
- sa ajung la 46-47 kg. (acum am 54-55) si sa raman la 1.68m.
- ca ajung sa cant mult mai bine la chitara, avand in vedere ca iau lectii de ceva timp
- sa-mi imbunatatesc engleza, spaniola si franceza
- sa fiu mai putin timida
- sa citesc mult mai mult si sa-mi dezvolt cultura generala
- sa ma intalnesc cu Andreea si Anais
- sa imi las parul foarte lung (nu il voi taia decat din varfuri, cand va fi necesar)
- sa fiu mai toleranta, chiar si cu acele cateva persoane care mi-au castigat antipatia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu