luni, 23 ianuarie 2012

Acoperiti-va urechile,ochii,tot ce aveti!

Fuck,fuck,fuck.Mi s-a fuck'uit ziua de dimineata,la dracu' stai acasa cu guturai daca exista asa ceva.Am un mouse tampit,un laptop tampit intr-o lume tampita...la naiba.
Tocmai faceam pagina de Facebook noului blog in colaborarea cu Mrs. McKagan si in paralel ma plimbam pe diferite stiri arzatoare despre proteste,basisti,spermatozoizi si mondenitati.
O porcarie...guturaiu' ma afecteaza.
Oi fi eu cretina,oi avea probleme de intelege sau maicamea saraca o fi facut ceva gresit cand m-a scos lalumina dar nu inteleg cum se poate scoate asa ceva pe piata,cum se poate promova asa ceva chiar adca are toate elementele necesare pentru a fi un hit(buci si p*zde)dar oamenii astia chiar nu au cel mai mic gram de respect de sine?Ceva acolo,orice?
Se pare ca nu.
Si daca nu mi-ati ascultat indemnul sincer din titlu pana acum mai bine ati face-o pentru ca urmeaza sa va prezint ultima capodopera a lui Nicki Minaj.
Da,stiu ce ganditi...nu promovez muzica proasta,nu o fac doar ca nu am auzit nimic mai tampit,mai rausinos,mai cretin decat asta in toate viata mea.
Este absolut stupid,nu e nici macar rahatu'ala auditiv cu care suntem obisnuiti,nu e nimic nu e absolut nimic si nu pot sa percep asa ceva,nu ma pot gandi cum va arata industria muzicala peste 5 ani.Nu vreau.


7 comentarii:

  1. 'Ai de capu' meeeu.Speechless.:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe bune?Asta e femeie sau vaca grohaitoare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici una nici alta.
      It's a baby doll.Life in plastic is fantastic!

      Ștergere
  3. 'Ai de mine...Ce-i chestia asta?!
    Daca asta se poate numi "muzica",chiar astept sfarsitul lumii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-mi place matza!!!(stii,nu scriu cu "tz" de obicei dar nu voiam sa se inteleaga altceva:))).

      Ștergere
  4. Still a better love story than Twilight

    crazyjohn666 Cu 1 minut în urmă


    Și acum revenind la ceva mai de calitate:
    http://www.youtube.com/watch?v=CsR0_0jFV7E&feature=related

    RăspundețiȘtergere