duminică, 29 ianuarie 2012

Hulk Hogan,aproape de a fi primul bassist Metallica


Imi place sa cred catoata lumea stie cine este Hulk Hogan,nu pentru performantele sale in ring,NWO,Hulkmania sau The Mega-Powers ci pentru chipul iconic,pentru mustata cu care a defilat mai din totdeauna,freza etern blonda/alba si modul de a vorbi si a fi in general.
O chestie de care,trebuie sa recunosc,nici eu nu stiam,insa este cea ca in tinerete,inainte de a fi wrestler profesionist in WWF a cochetat cu muzica rock fiind un artist de studio si prieten bun cu Lars Ulrich,tobosarul Metallica.
In aceea perioada Hulk canta atat bass cat si voce(calitate care nu il ajuta prea mult),dar la bass era un adevarat maestru,dupa cum a spus Lars.Pasiunea fata de muzica rock a acestuia a fost bine cunoscuta peste ani,dar o posibila colaborare cu Metallica nu prea.
Hulk a daclarat pentru The Sun:

"Cantam la bas. Eram prieten bun cu Lars Ulrich, iar acesta m-a intrebat daca vreau sa fiu basist in Metallica la inceputurile lor. Pana la urma nu a mai iesit nimic."

Sincer nu stiu in ce ipostaza mi-ar fi placut sa il vad pe Hulk,gigantul din Metallica(avand deja un fizic impresionant,fiind luptator in circuite independente) sau unul dintre cei mai influeti wrestleri din istorie?
Cred ca mesria de wrestler i s-a potrivt mai bine,acolo a fost locul lui Cliff.

2 comentarii:

  1. Mereu am crezut ca wrestlerii au o mare legatura cu rockul...Hulk e unul din putinii wrestleri pe care ii stiu(nu prea ma pasioneaza),insa imi aduc aminte ca avea un reality-show pe MTV acum ceva ani.In orice caz,dupa ce i-am vazut si fizicul,am ajuns la parerea ca locul lui e in ring :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-as putea tine o intreaga teorie despre cum a revolutionat el wrestling'ul,dar nu o voi face:)).
      Pot spune ca e pentru wrestling cum au fost Beatlesi pentru muzica,locul lui e cu siguranta in ring.
      Da,era un reality show cu toata familia(fii'sa aia blonda inca ma scoate din sarite).

      Ștergere