duminică, 22 ianuarie 2012

SOC!Mi-am facut Facebook

Ingrozitor pentru respectul de sine dar benefic pentru blog.
Sau nu...'om vedea.Dupa o lunga discutie despre rubrici noi,ziua ei si inceputurile universului cu Mrs. McKagan(inca odata la multi ani!) mi-a aratat noua pagina de Facebook pentru Real Music Zone,moment in care mi-am dat seama ca poate fii un prilej excelent pentru a aduna cat mai multe persoane interesate de ceea ce facem noi aici.
Ok,o putem numii reclama,dar avand in vedere ca nu imi iese nici cea mai nesemnificativa leafa de pe urma "blogaritului"(nu ca m-as plange) pot spune ca o fac din devotament fata de muzica buna si lucrurile care merita apreciate.
Nu voi devenii obsedata,nu imi voi muta viata din cea reala in cea virtuala si cu siguranta nu voi ignora blogul si nici pe voi,voi continua la fel ca pana acum,mai activ(sper).

Pana una alta,trecand peste toate neplacerile mele legate de Facebook pana la urma tot oamenii care au facut ecva mai mult din el decat o retea de socializare sunt "de vina" asa ca,pentru binele blogului,de azi am si eu si WarN'Riot pagina de Facebook(si nu pot spune neaparat ca ma mandresc cu asta).

Pagina mea(Anais Cesarotto):

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003356747818&sk=wall

Pagina blogului(WarN'Riot):

http://www.facebook.com/pages/WarNRiot/316917028346650?sk=wall

2 comentarii: