marți, 17 iulie 2012

A 500-a aberatie

Ok,o sa incerc sa fiu cat mai serioasa,o sa incerc sa folosesc un limbaj adecvat si sa va transmit...ohh la naiba,sunt fericita,al dracu’ de fericita(l-am pomenit si pe ma-sa si pe asta intr-o fraza,stabilim recorudir dupa recorduri),am ajuns la impresionantul numar de 500 de postari si daca ati fi toti din Bacau as inunda orasul in bere.In decursul a 19 luni de blogareala mai mult sau mai putin intensa am reusit sa scriu 500 de postari,si daca nu mergeam pe principiul “Decat prost mai bine deloc” probabil aveam mult mai multe,da ma rog,si un respect de sine in pioneze.
Mereu cand se intampla ceva de genul asta,ajungem la un numar de vizualizari,de postari sua implinim o anumita “varsta” imi amintesc noaptea in care am facut blogul asta,o alta distractie de doua zile,in aparenta,un fenom(da,folosesc cuvinte mari,pentru mine WarN’Riot e un fenomen,una dintre cele mai mari realizari)in realitate.Mereu cand avem ceva “maret” de sarbatorit trebuie sa apreciez ca aici am cunoscut persoane speciale care mi-au devenit foarte dragi,desi ne depart sute de kilometri si probabil cativa ani,am inteles ca nu sunt singura in “razboiul asta”(care s-a mai calmat cu timpul,devenind o armonie perfecta cu aia “asa ca mine”si un mod de aprecia dezgustul si creierul unora,care,sincer va spun nu credeam ca mai exista).Ma straduiesc pe cat posibil sa nu devin melancolica si sa mentin postarea asta la un nivel adecvat pentru caldura de afara,la care niste lacrimi de veselie nu ar contribuii atat de bine.Am vazut ca se poate,am trecut de 100.000 de vizualizari,am facut 500 de postari si voi inca mai cititi,nu pot decat sa va multumesc si sa va spun sa o tineti tot asta.
Multumesc!

3 comentarii:

  1. Şi tu sa o ţii tot aşa, te descuri foarte bine! :) \m/

    RăspundețiȘtergere
  2. La mai multe,Anais!:x

    As veni si eu pe la Bacau,daca tot dai bere :-" ...just sayin'

    RăspundețiȘtergere