sâmbătă, 7 iulie 2012

Lucrurile nu vor ramane asa

Nu,nu ma pregatesc sa bat pe nimeni,dar simt nevoia sa va explic de ce,de aseara acele doua reclame amplasate cat mai strategic pentru a nu va scoate ochii fac contrariul.
Am blogul asta de aproape doi ani acum,mai am vreo 10 postari si sarbatorim un numar impresionant,zic eu,multi oameni ma citesc si va multumesc din nou pentru asta,am muncit al naibii de mult si pentru cea mai inseamnata postare si mi-a tresarit inima la fiecare comentariu.
Da,imi amintesc perfect ziua in care v-am promis ca pe acest blog nu veti vedea reclame si cei care ma cunosc stiu ca nu imi incalc niciodata promisiunile si origoliul,dar am muncit foarte mult pe acest blog si pe langa aprecierea voastra care este cu adevarat cel mai important lucru vreau sa vad daca chiar se poate castiga ceva,vreau sa fac un experiment de o luna pentru a vedea cat se poate castiga din doua reclame pe care m-am straduit sa le pun cat mai discret,lucru care va face ca banii sa vina mai greu,dar asta e,nu am vrut sa le pun sub postari pentru a nu strica design'ul.

Mi s-a parut normal sa justific in fata voastra aceasta schimbare pe care doar un blogger care a petrecut muuult timp pentru a strange informatii pentru o postare,a pierdut ore de somn pentru a termina un top sau si-a ros unghiile din carne cand reteaua s-a dat peste cap o poate intelege.V-am spus,va fi doar o perioada in care voi vede cat se poate castiga,vreau sa vad daca e atat de profitabil pe cat spun unii,daca nu se merita sa fiti siguri ca papucii si gentile dispar de aici.

Si inca ceva,WarN'Riot nu se schimba cu nimic in aceasta luna si mai ales dupa aia,eu voi fi aceeasi,blogul va fi acelasi,suspansul inainte de a citii fiecare comentariu va fi acelasi,momentul de extaz total in care vad ca au crescut vizualizarile va fi acelasi si cu siguranta respectul si aprecierea mea pentru voi va fii aceeasi.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu