sâmbătă, 2 martie 2013

100 like-uri pe Facebook

De mai bine de un an,"o ard" pe Facebook si nu e un lucru cu care ma mandresc.

Si daca am reusit sa va plictisesc doar nu un rand atunci am atins o noua performanta,pe langa cele 100 de like-uri pe care pagina de facebook a blog-ului le poseda cu mandrie si o oarecare incertitudine.Sper sa fie doar paranoia din capul meu,dar,de cabd cu Facebook-ul,o aparenta promovare in plus,vizualizarile s-au injumatatit sau chiar mai rau.Scad in fiecare zi si numarul de vizualizari pe luna a scazut sub 3000,lucru care nu s-a mai intamplat pana acum.Nici macar atunci cand va "invatatam" cum sa va imbracati ca niste "roackeri" ce sunteti(Andreea Rujan inca mai rade de rubrica aia:)))si aveam articole preluate in proportie de 89% de pe Wikipedia nu se intampla asta.Ba mai mult,aveam chiar si 500 de vizualizari pe zi si nu exista postare "necomentata" si daca as primii o explicatie rezonabila pentru toate astea,m-as resemna sau as schimba ceva,mai mult,da' nici macar nu stiu de unde sa incep,atata timp cat nu stiu care e problema nici n-am cum sa pot sa o combat.

Dar ma rog...cica e prilej de bucurie,mandrie,bautura si toate alea.Am 100 de like-uri pe Facebook si va astept sa fiti aici si cand vom sarbatorii 500.

 http://www.facebook.com/pages/WarNRiot/316917028346650?ref=ts&fref=ts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu