luni, 25 martie 2013

Leapsa #2

Si pana cand am gasit diez-ul pe tastatura mi-am amintit ca am mai facut o leapsa de cand posed acest blog,daca va intereseaza o gasiti aici:

http://warandriot.blogspot.ro/2012/02/leapsa-jocul-amintirilor.html

Astfel,aceasta la care am fost invitata de Andreea Cohen si ale carei "reguli" nu puteau fi scrise mai greu de inteles fiind fericita posesoare de numar 2.Nu obisnuiesc sa fac lepse(???) decat atunci cand sunt in pana dipserata de idei si nu am reusit sa ating un numar rezonabil de postari pe luna,dar acum o fac si simplu imbold pentru Leo pe care vreau sa o vad cu 100.000 vizualizari pentru simplul fapt ca are la profil o imagine cu Joan Jett.

Ok,am preluat,am citit,am raspuns si...cam asta e ceea ce a iesit:


Reguli:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori 
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.


1.De ce sa-i multumesc?Ca m-a facut sa slabesc 2 kile gandindu-ma la 9 bloguri de calitate?


2.11 Lucruri despre mine:

1.Am un perete intreg in camera mea dedicat limbutelor
2.Ultimele 30 de postari au fost facute pe fundalul desenelor animate ale copilariei si ma mandresc cu faptul ca la varsta la care unii descopera gaura din svaiter crezand ca e salvatoare de vieti eu inca fredonez intro-ul de la Viata cu Louie
3.Din varii motive,nu am suportat trupa Rolling Stones la inceput
4.Sunt vegetariana
5.Am avut toate animalele de companie posibile
6.Urasc blondele(vopsite)
7.Am avut 15 bloguri,zilele de functionare ale tuturor insumate dand aproximativ...15
8.Dupa clasa a 3-a nu am mai luat premiul I :((sau poate am luat da' nu m-am prezentat la "decernare":-?)
9. Niciodata nu ma uit la un film in anul in care este lansat
10.Daca ascult o melodie de minim 10 ori pe zi timp de 5 zile,nu voi mai putea asculta acea melodie pentru cateva luni bune
11.Petrec 2 ore in fiecare zi citind

3.Intrebarile lui Leo(Authentic Rock,Andreea,Ciorba de Burta,Andraua Autentica,cum vreti voi):
I: Care este trupa/ cantaretul/ cantareata ta preferata ?
R:Nu pot alege o trupa/cantaret/melodie preferata,dar iti pot spune care este melodia si implicit trupa pe care le-am ascultat prima data si am fost convinsa ca nu voi mai asculta altceva;Guns N'Roses-Welcome to the jungle.Si ca sa nu las raspunsul incomplet,l-as putea alege pe Robert Plant la solist,are un timbru rar intalnit si o atitudine "altfel",lucru care ma "atrage" la un cantaret.Cand vine vorba de femei,Joan Jett castiga detasat
 
I:Ce talent ai ?
R:Cant(vocal),desenez,pictez,scriu,copiez la teste uitandu-ma un ochii profesorului,fac pe psihologul in timpul liber si beau bere 

I:Ce vrei sa te faci cand o sa fi mare ?
R:Mai mare decat sunt acum.Vai ce buna a fost asta:))
Vreau in primul rand sa iau Bacalaureatul,sa iau o pauza de cativa ani in care sa pun in practica ce am invatat in cei 2 ani de uncenicie intr-un salon de tatuaje pe care vreau sa-i incep din timpul liceului(astept sa ma mut la Bucuresti) iar mai apoi sa incep tiparirea primei reviste muzicale din Romania si sa dau la Jurnalism
I:Unde ai vrea sa calatoresti ?
R:Visez sa fac un periplu prin toate locurile cu "incarcatura Rock N'Roll",terminand cu mormintele legendelor muzicii
I:Care a fost motivul pentru care ti-ai facut un blog ? 
R:N-aveam unde sa etalez limbile:))Am ma mentionat asta in 500 de postari,dar o mai fac odata special pentru Ciorba noastra de burta preferata;Imediat dupa ce am descoperit muzica buna,am simtit nevoia sa contribui si eu la aceasta comunitate din intreaga,am vrut sa vad cat de mult ma tin balamalele si cate persoane cu creier exista in Romania(si nu numai)

I:Care este filmul tau preferat si de ce ?
R:The Wrestler.Daca poti trece peste toate numele si melodiile de nota 23 care se aud pe parcursul acestuia(Bruce Springsteen,Quiet Riot,Def Leppard,Guns N'Roses,Cinderella,Motley Crue),povestea care mi se potrivea in perioada in care l-am descoperit si incarcatura emotionala a acestuia m-au facut a ma indragostesc ireversibil
I:Melodia preferata ?
R:Cum am spus si la prima intrebare,nu pot alege o melodia preferata "All Time",dar daca tii neaparat iti voi spune melodia pe care o ascult de 4 zile fara oprire;Shinedown-Unity
I:Care este serialul tau preferat ?
R:Nu ma uit la seriale
I:Care e materia ta preferata ?
R:Desen/Muzica/Engleza/Romana
I:Ce faci in timpul liber ?
R:Destul de ironic sa intrebi asta avand in vedere ca,chiar in acest moment,parte a timpului meu liber completez o Leapsa trimisa de tine,nu?
I:Ce parere ai despre blogul meu ? :D 
R:E...autentic:D

Intrebarile mele:

1.Ai avut pe cineva sau ceva care te-a inspirat/convins sa faci un blog?Daca da,cine sau ce?
2.Daca ai primii 3 ultime dorinte,care ar fi acelea?
3.Ai dreptul la o super-putere,ce alegi?
4.Te suna o importanta casa de discuri la 7 dimineata si,trezit din somn te pune sa alegi intre Bob Dylan,Robert Plant,Janis Joplin,Jim Morrison,Eric Clapton si Ozzy Osbourne.Cu cine alegi sa inregistrezi un album?
5.Ai puterea de a alege concertul anului 2014 in Romania.Cum ar arata acesta?(artist/organizare/locatie/data etc...)
6.Care este actorul/actrita ta preferata din Romania?
7.Care ti se pare cel mai socant eveniment din istoria muzicii?
8.Practici/ai practicat vreun sport de performanta?
9.Care este cea mai mare realizare a ta din punct e vedere profesional de pana acum?
10.Care este cea mai importanta realizare pe blog?
11.Care este blogul tau favorit?

4.Nu sunt 9,dar calitatea lor compenseaza numarul(nu am tinut cont de numarul de "followeri"):

Andreea Rujan,http://real-music-zone.blogspot.ro/
Ovidiu,http://thecradleofmusic.blogspot.ro/(e nou in bransa,nu dati prea tare in el:)))
Andrei Schiopu,http://rockrevolution-schioposaurus.blogspot.ro/
Cristina Talpos,http://innocentphantom.blogspot.ro/

2 comentarii:

  1. eu sunt andreea rujan... adica mckagan25 martie 2013 la 18:58

    Nu stiu daca ai vazut pe pagina de facebook a blogului, dar eu am niste probleme cu Bloggerul si ma rog... nu prea mai pot posta... deloc! Iti promit ca atunci cand voi remedia problema(sper ca se va intampla asta), voi prelua leapsa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey,andreea rujan...adica mckagan:)))

      Am vazut.Daca eu nu stiu ce-s alea probleme cu bloggerul atunci nimeni nu mai stie.Spune-mi "simptomele" ca sa vedem daca seamana cu alea pe care le-am avut eu atunci cand am lipsit cateva saptamani.

      Ștergere