sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Ce asculti acum?

Si raspunsul a venit de la sine"AC/DC-Shoot to thrill".Dar,de ce ma intreba pe mine asa ceva un fost coleg de "breasla" de care eram sigura ca nici macar nu stia cum ma cheama.Whatever,trecem mai departe si imi continui auditia dar...vad ca este insistent:))Ma simteam ca pusa sub lupa a doua intrebare si cea care m-a enervat cel mai tare a fost:"Dar de ce acel fundal pentru blog?".Eu eram total pe dinafara.Ceva in genu':-??eu nici nu-mi aminteam cine e tipu' si el ma ea cu"de ce limbute"?Nu de alta da'...eram confuza.Raspuns:"Pentru ca este logo'ul celor de la Rolling Stones".Dupa 3 minute...":-?Aia e o revista,nu?"dupa 3 secunde"IGNORE":)).Dupa 3 zile vad ca-mi apare in lista un id nou...acelasi tip,alta adresa.Da,ciudat."De ce ignore?"-"Pentru ca ai dat dovada de prostie".Si dupa aceasta replica foarte inteligenta parca smulsa din filmele cu gansta tipu' m-a lasat in legea mea:))Dar,poate ca pe voi va plictisit da' pe mine m-a pus sub un semn de intrebare mare cat casa.Mi-am dat seama ca tipul imi citise blogul si nu intelegea de unde schimbarea asta brusca la mine.Mai pe intelesul tuturor.Da,exista salvare.Doar nu va imaginati ca eu m-am nascut ascultand Bon Jovi,da de unde:-J.Mai de graba m-am nascut ascultant Andre,mai tineti minte Andreea Balan si Andreea Antonescu,da fenomen national la vremea aceea.Era prietena cu tipul de cativa ani,si el ma stia obsedata de "romanisme" ma stia genul de fata in adidasi,bermude si tricouri foarte largi,da ,ascultam Parazitii.Era socat sa vada ca eu,nebuna dupa Rap romanesc"de calitate",cum ii spuneam ascult rock"crziatii afumati"pe care ii uram cu atata convingere.Chestia asta(poate cea mai buna din viata mea)cu "revolutia muzicii bune"am inceput-o acum putin timp,cand eram copil (adica acum 3-4 luni:)) ascultam chestiile acelea contrafacute.
Aceasta mica povestioara v-am spus o pentru a va demonstra ca "revolutia" se poate face la orice varsta,deci daca aveti 97 ani nu va sfiiti sa intrati pe blog:))Eu va astept cu bratele deschise nu conteaza ce varsta posedati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu