miercuri, 11 mai 2011

(It)feels so good,respinsa de Aerosmith!


Se pare ca piesa rock a verii nu a fost atat de apreciata de colegii de trupa a lui Steven si au respins-o.Initial,Steven voia sa o includa pe unul din albumele trupei dar baietii nu au fost de acord."Nu le-a placut, asa ca am pastrat-o pur si simplu. timp de doi ani." a declarat pentru Rollingstones.com.
"Am scris melodia la hotelul Sunset Marquis din Los Angeles acum cativa ani. Jur ca va fi un hit. O si aud rasunand din masinile oamenilor vara asta. Sunt nebun dupa muzica, omule. Trebuie sa am muzica."

Ohhh,da si nu esti singuru dependent de muzica.Oricum,cu sau fara aprecierea colegilor pentru mine ramane piesa verii.Cat despre prestatia din finala American Idol a mai spus:
"Deocamdata punem la punct ultimul show al sezonului. Cand am intrat in echipa emisiunii, am fost intrebat daca voi canta si eu alaturi de concurenti. Am raspuns ca voi interpreta o piesa, poate, dar intentiile mele au fost de la inceput sa aduc trupa Aerosmith pe platou."
Stai ca m-am incurcat.Canta si alaturi de concurenti,aduce si trupa?Oricum ar fi alaturi de concurenti,cu trupa sau ambele eu una abia astept finala American Idol:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu