luni, 2 mai 2011

Pana si in taxi...~X(


Hai ca asta-i prea de tot~x(
Nu,nu anomalia ca am mers eu cu taxiu'=))avand in vedere ca maicamea e plecata in afara cocinei(adica Romania)si de la scoala pan' acasa e muuult de mers si afara era potopu' a trebuit sa ma urc intr-o buburuza de aia mica galbena in care se auzea...Never say never.
"Puteti sa schimbati postul daca nu cer prea mult?"
"Ce,nu-ti place,doar eu idolul generatiei tale!"
Nu,ca deja mi se urcase borsu' la cap si era sa-i zic eu vreo 2 da am strans maneru gentii in mana,am scrasnit din dinti si am zis:
"Generatiei,da avand in vedere ca generatia asta habar n-are ce naiba e muzica si ca muzica de club si maneaua is la putere.Da' mai sunt 2-3 din 100 care stiu ce e ascultabil si ce nu."
"Nu-mi zi si...ia asa e bine?"
Si daduse pe Rock Fm(sau ce naiba era ala) nu de alta da imi venea sa ma ridic de pe scaun si sa-l pup=))
Si...bonus mai era si Bon Jovi(Keep the faith)
Ma gandeam...merg si eu dupa 1000 de ani cu taxiu si dat de JB:-Lhai ca prea era teoria conspiratiei(sau ma rog cum so zice,mie imi suna bine teoria conspiratiei:-?).Daar cum sunt un om norocos(si uneori cel mai ghinionist)mai era si Bon Jovi:X
However...un capat de melodie da tot Bon Jovi se cheama.
Postu' asta l-am scris asa pentru a va avertiza:
1.Sa nu mergeti cu taxiu' decat daca e tornada.
2.Demonstrati-va dragostea fata de muzica buna peste tot ca cine stie de unde sare rockeru':))
3.Chiar daca are chelie,poate sa fie rocker.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu