miercuri, 4 mai 2011

Se pare ca American Idol le-a prins bine!


Nu de alta da vanzarile au crescut cu peste 200%.
Ma rog,nu asta era esentialul stirei de pe metalhead.ro,ideea era ca Aerosmith vor canta in finala emisiunii,asa ca odinioara,formula consacrata.
Intrebat daca va canta live in cadrul emisiunii Steven a raspuns:
"Cu siguranta. Vom canta la ultima editie a acestui sezon. Am insistat foarte mult asupra acestei colaborari iar negocierile au fost demarate odata cu semnarea contractului meu cu American Idol."
Cat despre urmatorul album mai spune:
"Am schimbat cateva idei cu Joe. Incercam sa compunem dupa metoda clasica..eu ii trimit idei iar el lucreaza partiturile. Ne vom intalni de ziua tatalui meu cand vom avea si o sedinta a trupei. Cred ca va fi o experienta benefica pentru intregul grup..avem de rezolvat probleme intre noi, avocati si manageri."
Eu una chiar voiam sa stiu cum mai decurge relatia dintre "Toxic twins" avand in vedere ca in ultima vreme e destul de tensionata.Sa speram ca totul v-a fi bine si ca Joe nu il va mai impinge pe Steven de pe scena:)).
Se pare ca,dupa cum v-am spus si vanzarile au crescut mai mult decat considerabil de cand Steven e in juriul American Idol.
Potrivit The Hollywood Reporter, vanzarile albumelor best of Aerosmith au crescut cu circa 250% .
Compilatia Big Ones (1994) a obtinut o crestere in vanzari de 260% in timp ce Devil's Got A New Disguise: The Very Best Of Aerosmith a obtinut o crestere de 146% in doar doua saptamani.
Alte doua compilatii au inregistrat cresteri de 137 si respectiv 147%. In plus, piesa I Don't Want To Miss A Thing a fost downloadata de 34.000 de ori in ultimul weekend al lunii ianuarie.
Trebuie sa recunoaste ca e interesant cum dupa ce esti "seful" unui juriu in cadrul unei emisiuni mega-extra-hiper cunoscuta iti cresc vanzarile mult mai mult decat considerabil.Ma intreb daca lui Mihai Petre i-au venit mai multi saltareti la scoala de dans=))Bine,nu ca "Romanii au talent" ar fi nu stiu ce mega-extra-hiper emisiune,in Romania...pentru majoriatea cetatenilor romani(ma scuzati)chiar este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu