luni, 23 mai 2011

Such a nice day...


De 1.000.000 de ani nu mi-am mai inceput ziua atat de bine.Si am mai si continuat-o...pai pe langa faptu' ca traim si ca pietricica care urma sa ne distruga nici macar nu ne-a vizitat mai am si o stare de invidiat.Pai nu in fiecare dimineata ma trezesc cu Guns n'Roses.Bine...da fie clar ca ma trezesc la ora 9 ca de' sunt si eu inainte de vacanta si parca scoala e doar o gara inutila...Ma trezesc singura-n casa si dupa ce se termina melodia de la TV(Paradise city)imi pun frumos(la maxim,dah)CD'u cu aceasi trupa.Pana cand imi bate baba de la 2 in teava.Ete fleosc.Noroc ca s-a terminat melodia ca altfel dracu' o auzea:-JOdata cu muzica buna imi vin ideile si m-am pus pe cautat.CD-uri,postere...ma rog chestii interesante care pe vremea cand ascultam Inna,Lady Gaga si Montana le-am aruncat undeva intr-un colt si s-au prafuit in nestire.Vedeti voi...aveam si eu perioada mea de glorie cand Puya imi era idol si mai colectionat diferiite reviste.Da'lea cu de toate,fetite gravide,postere cu Inna,Gaybar etc...si tot felu' de de'lea.Dintre care si nejde chestii foooarte interesante.In total 2 cu Bon Jovi,unul cu AC/DC,mai muuulte cu Pink si dracu' Doamne iarta-ma stie de unde a rasarit unu' cu KISS.Si astfel s-au mai adaugat 4 postere pe pereti deja ticsiti ai camerei mele.O sa vina o zi cand o s atrebuiasca sa renunt la o mare parte dintre ele in favoarea altora:-:).Abia am terminat de lipicit muzica buna pe pereti ca s-a si terminat CD'u...ma duc sa-l schimb si dau de rahaturi de alea promotionale de la Kaufland...rahaturi pana azi,se pare ca mi-am schimbat instantaneu parerea de astfel de hartii inutile dupa ce am vazut ditaii poza la "Vedetele tale" cu Bon Jovi si concertul din vara.Poza in care aparea si Richie si am inceput sa blestem.Si cum adica "vedete"?Bon Jovi sunt mai mult decat vedete...da' na.Muzica buna chestii gasite dupa o mie de ani si Bon Jovi in pliantu' de la Kaufland.Puteam sa cer mai mult?
Morala:Cautati bine ca nu se stie de unde sare...posteru',CD'u sau alte chestii folositoare aruncate intr-un colt mai de mult.Aaa si abia acum vad ca nu-s singura care am descoperit minunea cum ca Bon Jovi apar in pliantul de la supermarketul din spatele casei mele:))

2 comentarii:

  1. Vezi? De cand am inceput sa lipesc stickerele cu zambiliciul ala negru pe fond rosu prin Cluj lucrurile merg fff bine! uneori ma mir cat de modest pot sa fiu :>!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Maverick
    Bai da' ce influenta ai:|
    Transmiti influente pozitive de la 600 km. distanta prin zambilici.Poate ma bate gandu' sa umplu si eu Bacau cu din alea:>
    Tu modestule:-J

    RăspundețiȘtergere