vineri, 13 mai 2011

Steven Tyler-(It)Feels so good(videoclip):


Melodia mi-a placut,imi place si este numai buna de vara dar videoclipul...
Elefantu' e pus la locu' lui,maimutica e tare dulce,Steven arata bine sa cei 63 de ani,ideea de videoclip e bine aranjata da'...aia e Nicole Sherzinger?Bine,eu am inteles ca melodia(videoclipul)nu va avea atata popularitate fara o gagicuta dezgolita si Steven este constient la un rocker legendar cu o cariera inceputa acum 30 si ceva de ani nu mai poate scoate un videoclip ce va avea parte de notorietate la varsta a 3'a.Da...Nicole?bine,ma simt oarecum incantata ca nu e Rihanna da...Nicole?Intai Slash,acu' Steven.~x(Incep sa fac urat:))
Viceoclipul a fost difuzat in premiera in cadrul emisiunii American Idol.
"Am vrut sa compun independent de trupa. Am vrut sa fiu critic si muzician deopotriva.Am vrut sa vad ce pot face, am vrut sa compun piesa mea. Joe Perry a facut asta de atatea ori...e distractiv."
A fost filmat pe 25 Aprilie alaturi de regizorul si fotograful Ray Kay(Reinert K.Olson).
"
Sunt convins ca videoclipul se va bucura de succes pe continentul american. Este primul material solo lansat de Tyler si din cate stiu va fi difuzat in premiera la American Idol."
Vedeti?Ce ziceam "se va bucura de succes",da,Steven orice chestie in care apare o fufita dezgolita se bucura de succes.Bine,bine hai sa nu fiu chiar nepoliticoasa si poate spune ca va avea succes datorita maimutelei:)).In definitiv am vazut si videoclip'uri mai putin reusite si mi se pare unul bunicel,donsoarele' aferente sunt acceptabile iar locul lui Nicole numai acolo nu e...parerea mea.
Anyway...eu mi-am exprimat parerea si va dau sa vizionati videoclipul si astept sentimentele voastre fata de el:


500.000 rock & metal videos on
ROCKTUBE and METALHEAD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu