vineri, 2 noiembrie 2012

Aventura “Romtelecom”



De 3 zile jumate legatura mea cu lumea buna a internetului a fost pur si simplu retezata atunci cand scumpul meu modem nu mai vroia de nicio culoare sa se inverzeasca in dreptul casutei cu “internet”(da,m-am rugat atat de mult sa il am in ultimele 72 de ore incat il pomenesc de doua ori intr-o propozitie).Absenta mea pe un termen nelimitat nu mai face pe nimeni sa se ingrijoreze in mod deosebit(cel putin nu pe cititori) dar fac aceasta postare in speranta ca daca veti pati si voi lafel-si sigur veti patii pentru ca toti traim in aceiasi Romanie-sa stiti cum sa manageriati situatia mai bine.Curentul se ia in mod frecvent,cel putin pe strada mea,de vreo 6-7 ori pe luna pe putin,dar internetul revine la cel mult 3-5 ore dupa ce a fost luat,ei bine,acum au trecut mai bine de 48 de ore si eu inca ma holbam cu ultima licarire de speranta in suflet inchizand si deschizand modemul cautand luminita verde,un tablou de-a dreptu’ jalnic,stiu.A fost nevoie de doua interventii a unui biet mosulica care nu avea nicio vina,dar care,evident a incasat toti nervii acumulati de mine si de maicamea in ultimele ore si de peste 20 de telefoane la imensa si bine-unsa masinarie numita Romtelecom pentru ca,intr-un final sa vina un alt mosulica,sa stea 3 ore in scara vecina pentru ca eu...tot sa nu am internet dupa alte 2 ore de ras fortat si teorii ale conspiratiei,miracolul s-a produs,becul era din nou verde.Hallelujah!
Si da,stiu,pentru multi lispa internetului timp de 3 zile poate insemna un fleac,dar pentru un blogger care si asa sta cu timpul in cuie si are doar cateva zile din saptamana pentru a face postari poate inseamna o adevarata criza.Si nu m-a enervat atat de mult lipsa internetului-timp in care am descoperit prezenta unor cartit absolut geniale uitat undeva pe un raft din fundul unui dulap,am reusit sa termin de citit o biografia Bob Dylan si ultima dintre cartile lui Dan Brown,am rearanjat mobila,am plimbat-o pe Maya mai mult decat am facut-o vreodata,am descoperit lucruri pe care uitasem ca le aveam si,la naiba,camera mea n-a fost niciodata mai curata.Cum ziceam,nu m-a enervat neaparat lipsa internetului ci nepasarea celor de la Romtelecom,moment in care mi-am dat seama ca nici blogger nu poti fi in Romanica.
P.S:Aveti liber sa injurati Romtelecomu’.

4 comentarii:

  1. Odata am primit o ofera de nerefuzat : telefon fix primit gratis dar trebuia platita chiria =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca nu sunt abonata la Romtelecom! Dar sunt la RDS,deci acelasi cacat cu alta infatisare. :( Tragic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca se mai intampla ceva in Romanica care sa nu fie tragic...

      Ștergere
  3. Pai un prieten a patit ceva si mai naspa. Vine un nene de la Electrica la usa la el si ii spune ca trebuie sa ia contorul de curent pt ca e defect si ar urma sa vina cu altul peste 4 zile. Asta insemna ca asta ar ramane fara curent 4 zile( cu facturile platite, fara nicio restanta). Asta s-a enervat si a zis sa vina cu un contor nou, il da jos pe cel vechi si il pune pe cel nou, de ce sa ramana fara curent 4 zile? raspuns? Asta e procedura! Asta a luat contorul si Andrei a sunat la OPC. Acuma se analizeaza cazul lui! Whatever

    RăspundețiȘtergere