marți, 13 noiembrie 2012

Ellen Degeneres



Va spun cat mai sincer posibil ca nu am mai deschis televizorul de mai bine de 3-4 luni,motivele fiind diverse pe langa lipsa de timp si nervi necesari pentru a asimila toate porcariile difuzate,pe care,daca vreau le pot gasii in mare parte si pe internet.In televiziunea din Romania nu imi mai pun sperante de mult,motivele pentru care spun asta si concluziile trase fiind numeroase,dar se pare ca in televiziunea internationala mai exista cateva personaje care fac o treaba decenta.Si aici nu ma refer la momente amuzante din timpul emisiunilor sau transmisiuni de “calitate” printre toate buruienile din showbizz,vorbesc de un moderator TV care isi face treaba cum trebuie,Ellen Degeneres.Chiar daca are o lista de invitati pe care trebuie sa o implineasca acestia fiind cunoscuti ca cei care fac cea mai mare audienta,Ellen o face in stilul propriu.Nu va asteptati ca urmatoarele randuri sa va dezvaluie o biografia amanuntita a acesteia,fiind mult prea multe informatii pentru un creier care nu vrea sa le aismileze,ideea de baza nefiind detalii din viata ei ci elemetele care o fac sa fie “de calitate”,vazute,evident prin ochii unui telespectator de rand.Dupa cum v-am spus si mai devreme,nu sunt un mare consumator de emisiuni de genu’ sau de programe TV in general,avand tot ce imi trebuie pe internet si subiectul nefiind unul din “domeniul” meu nu vad de ce m-ar interesa.Anumite momente din emisiunile lui Ellen mi-au atras atentia,insa.

Am aflat de ea dupa ce am citit un articol in care se vorbea despre relatia ei cu Portia de Rossi,”plasarea” unei persoane lesbi in rolul de prezentator TV fiind o manevra destul de riscanta,una care a prins foarte bine la americani,insa.Nu cred ca am destule degete pentru a numara toate emisiunile de genul de pe teritoriul Statelor Unite,incepand cu Tyra Banks si terminand cu Jimmy Kimmel,ideea de baza fiind aceasi,prezentatorul dand nota proprie fiecarei emisiuni,evident.La multi nu vad nicio diferenta,si,pe langa libertatea cu care Ellen abordeaza anumite subiecte care nu ii fac placere in mod evident(sau invitati)admir stilul ei de a fi in general,nu doar imbracamintea care nu are nici cap nici coada pe care o abordeaza,nu doar modul ca a facut din asta “stilul Ellen”(si nu multa nume poate face dintr-o pereche de pantaloni fara vlaga,o bluza lipsita de orice noima si o pereche de tenesi un stil)ci si modul de a aborda un subiect sau un invitat,de ai spune direct si fara menajamente ce are de spus,de a o face intr-o manevra inteligenta,scurt si la obiect si de a face in acelasi timp publicul sa se simta bine si poate pe invitat sa se simta prost.Chiar daca are invitati din mai toate domeniile,avand nume precum Slash,Adam Levine,Pink sau Britney Spears,Miley Cyrus si Taylor Swift,are un stil anume de a aborda pe fiecare,are stilul ei si chiar daca cineva in spate le spune atat ei cat si invitatilor cum si ce trebuie sa faca dinainte,Ellen mi se pare atat de detasata incat parca uiti ca privesti un show TV,poti crede foarte bine ca e pe canapeaua din sufrageria ta.Pentru mine emisiunile ei difuzate tarziu in noapte pe Euforia TV(acum ceva vreme) au venit ca o “consolare” a disparitiei Oprei Winfrey de pe micile ecrane,un alt moderator TV care mi-a placut la nebunie.

Prin aceste randuri am vrut sa va mai impartasesc si alte lucruri care imi face creierul sa sara in sus de bucurie,gusturi comune in muzica fiind evident ca avem daca ati ajuns pana aici cu cititul si ati rezistat usturimii ochilor provocata de limbute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu