vineri, 30 noiembrie 2012

New Sound:Paula Seling & Cristi Minculescu-Lumi paralele



Jumatatea inteligenta a Romaniei a fost socata acum cateva luni cand Minculescu parasea Iris.Nu am fost niciodata un mare fan al rock’ului romanesc si am spus asta de multe ori,nu pentru ca nu apreciez cantecele in limba pe care o vorbesc zilnic,nu pentru ca am avea artisti prosti sau neexperimentati dar trebuie sa treisti sub o piatra sau sa ai creierul facut tocana pentru a spune ca trupele/artistii rock din Romania nu sunt buni,avem multe nume mari,al naibii de bune care au facut istorie si Iris este cu siguranta cel mai sonor dintre el.Nu am urmarit evolutia trupei si nu stiu detalii din trecutul lor,dar nu iti trebuie o ureche muzicala foarte bine formata pentru a-ti da seama ca Minculescu este un solist de nota 10 cu un timbru pe care nu-l gasesti pe toate drumurile,motiv pentru care,atunci cand a plecat din Iris mi-am spus ca aceasta a murit,noul solist neavand nimic din ce are el,e ca si cum l-ai pune pe Paul McCartney sa cante o melodiei AC/DC.

Acum,cu mai putin de o luna inainte de Craciun putem asculta o colaborare cel putin stranie.Dar placuta in acelasi timp,vocea curata a Paulei Seling se combina de minune cu timbrul “special” al lui Minculescu.Despre Paula nu pot spune prea multe,o apreciez ca artist in Romania dar nu neaparat ca prezenta,fiind genul de persoana firava care pare sa se rupa la orice bataie de vant,o Andra de la X Factor care plange la comanda pentru a-l face pe roman sa se induioseze.Totusi,vocea si talentul la pian nu ii pot fi contestate,daca s-ar fi nascut in alta tara ar fi fost cu siguranta mult mai mare.Avem de la cei doi o melodie numita “Lumi paralele”si pe langa mesajul acesteia,pot face o legatura intre titlu si stilurile lor total diferite.Cu siguranta versurile nu vor fi intelese de multa lume(nici nu e cazul)iar colaborare va fi disuctata la greu ca fiind “nepotrivita”.Ei bine,mie imi place,chiar imi place mult.Raportul dintre melodie/versuri/voci este incredibil si cei doi se completeaza unul pe altul,de mult voiam sa aud o astfel de melodie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu