vineri, 2 noiembrie 2012

Ladies sounds good:Lady Gaga-Speechless



Am spus multe despre Lady Gaga,atat eu cat si “opinia publica”.O criticam pentru aparitiile pe care unii nu le pot intelege,versuri care sunt menite sa ne “spele creierele” si scriem despre cat de “exagerat de disperata dupa atentie este”(si aici ma regasesc si eu).Parca si aud unu’ mic si prost care vrea sa zica ca acum cateva luni(cred ca un an)am facut o postare in care o manjeam cu rahat pentru comportamentul exagerat si nevoia de atentie de care are nevoie in mod evident.Nu voi nega ca am scris asta,nu voi sterge postarea(nu fac asta nici daca,sub influenta mai stiu eu caror ierburi spun ca visez sa ma marit cu Bieber)imi asum ceea ce scriu,imi asum ceea ce fac in general,vreau doar sa vedeti cat poate evolua nivelul de intelegere al unui om intr-un an.Si pentru cei care credeau ca Gaga nu poate face decat genul acela de cantece comerciale pe care orice pipita cu extensii pe si in cap poate da din partea dorsala,ei bine,sper ca “Speechless” sa va inchida dracu’ gura.Nu cred ca e persoana care a auzit vreo reprezentatie live de-a ei si poate spune ca nu e talentata.Putem spune ca e marioneta,usor influentabila,ar face orice pentru publicitate si tot asa pana maine,dar hai sa fim seriosi,care cantaret din ziua de azi nu face asta?Dar tocmai aceasta exagerare o duce in extrema cealalta,versurile in care recunoaste subtil dar suficient de clar ca a facut compromisuri pentru a ajuns unde este,declaratiile pe care le face si privirea aceea de “om normal” cu nevoi,multe nevoi o fac pe Gaga sa fie poate cea mai buna din bransa ei la ora actuala,fiind singura cantareata pop(inca o incadram la cantarete pop) care nu se ascunde in spatele unei masti perfecte,lucru pe care eu il apreciez enorm.
“Speechless” e o combinatie de elemente de baza ale rock’ului anilor ’80,cantece Queen,balade Aerosmith si o emotie pe care doar Gaga o poate emana.Combinatia perfecta care,in ziua de azi,in mod normal nu ar prinde,dar avand in vedere ca Gaga are oarecum priza la mai toate tipurile de public de mai toate varstele,melodia a ajuns acolo unde trebuia.Face parte de pe albumul The Fame Monster si daca e sa ma intrebati pe mine este cea mai buna melodie scrisa si cantata de Gaga vreodata.Ador combinatia elementelor mentionate mai sus,bine inteles detest ipocrizia faptului ca daca acesta ar fi fost cantat de oricare alt artist ar fi fost probabil cel mai putin “dorit” in concerte si incep sa ador calitatile de pianist ale lui Gaga.

Un comentariu:

  1. Mie una chiar imi place Lady Gaga , canta foarte bine si e si un artist mai special . :))

    RăspundețiȘtergere