sâmbătă, 26 martie 2011

All Time Top 10 Bon Jovi:

Si Doamne ce...perfect a fost.
Am mai prins eu o editie a emisiunii,dar cu AC/DC si mi-a placut la fel de mult.
Bine,as fi facut eu cateva schimbari pe ici pe colo' da' nu pot sa-i spun altfel decat perfect.
Ma rog...orice top in care apare Jon este perfect.
Nu am fost pe faza pentru a nota melodiile in ordinea lor dar pot sa va spun ca daca l-ati ratat puteti sa va dati cu ceva in cap ca ati pierdut o chestia impecabila...gandita nu ca altele trantite acolo numai pentru a iesi un Top 10.Daca era dupa mine,cel putin la trupa Bon Jovi faceam un Top 20,da stati asa ca eu deja am facut unu:))
http://warandriot.blogspot.com/2011/03/top-20-bon-jovi.html
Oricum,ala de pe Vh1 e oficial.Oricum daca nu l-ati prins la TV(am uitat sa anunt intr-un post special,dar daca tot aveam in blogroll pe cineva ce a facut asta spuneati ca am dat copy/paste:)))il gasiti voi undeva pe Google ca poate sunteti mai priceputi decat mine(eu nu l-am gasit).
Oricum,a fost un top al naibii' de reusit in frunte cu "Livin' on a prayer",numita de acelasi canal de muzica "Cea mai buna melodie din anii '80" si undeva la jumatate cu "I'll be there for you",dupa mine una dintre cele mai buna melodii de dragoste,de asemenea dupa "Always".
Daca gasiti vreun link orice cu acest top va rog sa-l lasati la comentariu,l-as viziona cu placere oricand.

8 comentarii:

  1. Daca l`ati ratat, il puteti urmarisi luni, tot de la 22:00..[desi azi a inceput cu vreo 10 minute mai repede] :>

    RăspundețiȘtergere
  2. @a
    Mutumesc ca mi-ai spus...il revad cu placere:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai...am vazut doar ultimele doua melodii din pacate. Nu ti le spun :p ca sa te uiti luni de la 22. Oricum si eu ma mai uit o data cu cea mai mare placere. Eu am si VH1 Classic, e demential postul ala cu muzica din '70 '80 si '90. Genial!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mavrick
    Da eu am prins top'ul...
    Oricum ma mai uit si cand va fi in reluare.
    Tre' sa-mi bag si eu postu' ala:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @BrEaTh-Is-NoT-LiFe
    Maverick are dreptate :x nu este zi in care sa nu bage Bon Jovi, iar Queen de exeplu, baga aproape din ora in ora :x. Merita sa ti bagi canalu` ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @a
    Si tu il ai?=((
    Numa' eu nu-l am:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Il am :>
    Trebuie sa`i multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi`a dat o mama care intelege obsesia mea pentru muzica anilor `80,`90 si ma lasa sa bag in grila de programe ce programe vreau :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. @a
    Nu ca daca ar fi sa o luam dupa obsesii si dragul de intelegere al parintilor eu is pe locu' unu' ca mama mai ...rockerita ca a mea nu am vazut:))
    Numa' ca n-are timp da daca e asa mi-l bag eu pana la urma:-j

    RăspundețiȘtergere