joi, 17 martie 2011

Melodia zilei:ZZ Top-Sharp dressed man


Daca puteti voi sa comentati ceva legat de aceasta melodie sunteti invitatii mei.
Inca nu am gasit o definitie pentru aceasta melodie si nici nu mai caut.
Este ZZ Top,este Sharp dressed man si este unul dintre acele cantece se te fac sa simti ca rockul va fi pentru totdeauna rock si ca tu faci parte din aceasta nebunie.
Da',iar ma abat de la subiect(imi sta in caracter:))).
Parerea mea:
Nu am inteles eu mesajul melodiei de la inceput dar in cele din urma mi-am dat seama ca nu prea conteaza,asa ca nu mi-am mai omorat creieri si am inceput sa ma bucur de melodie.
Sharp dressed man este cea mai cunoscuta melodie a baietilor din ZZ Top,si acum pe buna dreptate merita,frate.
Stau si ma uit la toate...nici macar nu stiu ce sun house,pop ma rog...Toate chestiile comeriacele difuzate peste puterile lor,chestii comerciale ce in 2-3 ani vor disparea,copii.Inna nu va fi nimic altfeca decat o alta fata insipda pe o scena la fel de insipida cu "muzica" la fel de insipida si Justin Bieber...Eeeei Justin Bieber e altceva,acum ca are si statuie de ceara(so topii ea odata si odata=)))e vedeta in adevaratul sens al cuvantului,nu?
In viziunea unora si Bianca Dragusanu e vedeta,nu ii condamn.
Si dupa cum preziceam iar m-am abatut de la subiect si am uitat la vorbesc de melodie.
Bine,de data am asta am evitat subiectu' pe simplul fapt ca nu stiu ce sa zic(mai am si eu goluri in creatie).
Verusri:
Clean shirt, new shoes
and I don't know what I am gonna do.
Silk suit, black tie,
I don't need a reason why.
They come runnin' just as fast as they can
cause every girl is crazy 'bout a sharp dressed man.

Gold watch, diamond ring,
I ain't missin' not a single thing.
cuff-links, stick pin
when I step out I'm gonna do you in.
They come a runnin' just as fast as they can
cause every girl is crazy 'bout a sharp dressed man.

Top coat, Top hat,
And I don't worry cause my wallets fat.
Black shades, white gloves,
lookin' sharp, lookin' for love.
They come runnin' just as fast as they can
cause every girl is crazy 'bout a sharp dressed man.


V-ar putea interesa si prestatia celor de la Nickelback incadrul Vh1 Rock Honors cand au interpretat Sharp dressed man.Nu numai ca vocea lui Chad se potriveste manusa pe melodie dar mai si arata al naibii' de bine in stilul specific acesteia(zic si eu:))).

2 comentarii:

  1. Ce mult imi place de barbosii astia!!! Cand vad videoclipurile lor (care seamana fff mult unul cu altul), hot-rods, chitare si multe lumini nu are cum sa nu-ti placa de baieti. Ca un fapt divers pe tobosar il cheama Beard si el e singurul fara barba :)). In videoclipul original la secunda 27 poti vedea cea mai tare miscare de dans ever =))!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Maverick
    Da,ironia sortii:))
    Doar asta reprezinta rock'ul .poate ca nu este plin de silicoane,scene S.F sau carne cruda da e muzica adevarata si un decor si mai adevarat.

    RăspundețiȘtergere